دانلود کامل سریال مستوران قسمت ۲۰ بیستم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال مستوران قسمت ۲۰ بیستم سریال مستوران قسمت ۲۰ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما در ادامه ببینید که شنبه ۲۵ ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت بیستم سریال مستوران

دانلود کامل سریال مستوران قسمت ۲۰ بیستم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۲۰ بیستم سریال مستوران اضافه شد

۲۴ تیر ۱۴۰۱ قسـمت بیستم سریال مستوران (قسمت ۲۰) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۳۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۱ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت بیستم سریال مستوران :

سریال مستوران یکی از جدیدترین آثار تلویزیون است که با یک گروه بازیگری خوب و یک کارگردان باتجربه مثل مسعود آب پرور، محصول سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش می شود. ساخت این سریال تاریخی از سال ۱۳۹۹ کلید خورده بود.

بازیگران سریال مستوران به کارگردانی مسعود آب‌ پرور به تازگی همراه با نقش ها و عوامل این مجموعه در دل تاریخ دارد معرفی شده اند.

تصویربرداری سریال “مستوران” به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه‌ کنندگی عطا پناهی در شهرک مستوران به نیمه رسید. سریال مستوران روایتی از بخشی از تاریخ ایران در دوران صفویان و غزنویان است. سریال مستوران برگرفته از افسانه‌ های کهن ایرانی است.
حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی مقابل دوربین “مستوران” قرار گرفته‌ اند.

هفت قسمت از سریال را آقای سید جمال سید حاتمی بر عهده گرفت که هم اکنون هم روی تدوین کار نظارت دارد. اما به دلیل مشغله کاری نتوانست همراه ما باشد و از قسمت ۸ تا ۲۶ و فصل های آینده با آقای آب پرور همکاری می کنیم. با وجود اولین تجربه آقای آب پرور در زمینه ساخت سریال تاریخی اما به نظرم انتخاب ایشان انتخاب درستی برای کارگردانی این سریال بود.

به هر حال در ایران تعداد کارگردان های تاریخی ساز محدود است و در حال حاضر هم هر کدام درگیر پروژه های خودشان هستند. بنابراین باید فرصت را به کارگردان هایی داد که درجه یک هستند، اما فرصتی برایشان پیش نیامده تجربه سریال تاریخی داشته باشند.

کارگردانی هفت قسمت از سریال را آقای سید جمال سید حاتمی بر عهده گرفت که هم اکنون هم روی تدوین کار نظارت دارد. اما به دلیل مشغله کاری نتوانست همراه ما باشد و از قسمت ۸ تا ۲۶ و فصل های آینده با آقای آب پرور همکاری می کنیم. با وجود اولین تجربه آقای آب پرور در زمینه ساخت سریال تاریخی اما به نظرم انتخاب ایشان انتخاب درستی برای کارگردانی این سریال بود.

به هر حال در ایران تعداد کارگردان های تاریخی ساز محدود است و در حال حاضر هم هر کدام درگیر پروژه های خودشان هستند. بنابراین باید فرصت را به کارگردان هایی داد که درجه یک هستند، اما فرصتی برایشان پیش نیامده تجربه سریال تاریخی داشته باشند.

همین طور که در کوچه ها و بازار قدم می زنیم و از تماشای دیوارهای کاهگلی لذت می بریم، با پرستاری روبه رو می شویم که به سمت تهیه کننده می آید و تست اکسیژن خون و تب سنجی می گیرد. عطا پناهی می گوید یک گروه در این شهرک هرروز مستقرند و مدام از همه افرادی که در اینجا حضور دارند، تست می گیرند تا با بیماری روبه رو نشویم.

به میدان شهر می رسیم و اصطبلی که کنار میدان قرار دارد. از سر کنجکاوی سری هم به آنجا می زنیم. تعدادی اسب، الاغ و شتر می بینیم که بی سروصدا در حال استراحت هستند. یکی از عوامل اسب سیاهی را نشان می دهد و می گوید این اسب در فیلم «به وقت شام» به یکی از شخصیت های اصلی که نقش فرمانده داعش را بازی می کرد،

 

نظرات