بیوگرافی و عکسهای امیرحسین آرمان بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای امیرحسین آرمان بازیگر و همسرش

امیرحسین آرمان از بازیگران خوب و جوان سینما و تلویزیون در ایران است. وی فارغ التحصیل در رشته طراحی داخلی در مقطع لیسانس است. این بازیگر اکثرا با چهره ای آرام بر روی صحنه ها ظاهر میشود.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان متولد ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران است. بازيگر جوان سينماي ايران، بازيگري كه چند سالي است بر پرده‌هاي سينما ظاهر شده است، بازيگري كه دورنماي خوبي از فعاليت‌هاي هنري وي به چشم مي‌خورد،
او مي‌گويد از آن دست بازيگران نيست كه سينما او را انتخاب كرده باشد يا او سينما را بلكه معتقد است هردو با هم منتخب يكديگرشدند و مي‌گويد كه با تخصص در كار دكوراسيون، مسلط بودن به زبان انگليسي و آموختن علم روانشناسي، بازيگري را پيشه حرفه‌اي خود كرده است و اميد دارد دراين وادي خوش بدرخشد.

امیرحسین آرمان

همسر امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان تاکنون ازدواج نکرد و عکس یا مطلبی در این مورد در فضای مجازی و رسانه ها منتشر نکرده و مجرد میباشد.

شروع فعالیت امیرحسین آرمان

نخستین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. آرمان در کنار کار بازیگری، به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

امیرحسین آرمان

آثار امیرحسین آرمان

سینمایی

۱۳۹۳ خبر خاصی نیست
۱۳۹۳ شیفت شب
۱۳۹۲ نازنین
۱۳۹۱ بشارت به یک شهروند هزاره سوم
۱۳۹۰ دوباره باهم
۱۳۹۰ من مادر هستم
۱۳۸۹ برف روی شیروانی داغ
۱۳۸۸ بیداری رؤیاها
۱۳۸۸ یه حبه قند
۱۳۸۷ امشب شب مهتابه
۱۳۸۵ هدف اصلی
۱۳۸۳ ازدواج به سبک ایرانی
۱۳۸۹ در امتداد شهر
۱۳۹۴ آنها احسان سلطانیان
۱۳۹۱ ساکن خانه چوبی
۱۳۹۳ داره صبح میشه
۱۳۸۶ صد سال به این سالها
۱۳۹۶ دشمن زن کریم امینی
۱۳۹۵ نهنگ عنبر ۲

تلویزیون

۱۳۹۱–۱۳۹۲ کلاه پهلوی ضیاالدین دری
۱۳۹۲ سرزمین کهن
۱۳۹۲ پیدا و پنهان
۱۳۹۲ زخم مسعود آب پرور
۱۳۹۴ کیمیا
۱۳۹۵ پریا
۱۳۹۶ مرز خوشبختی
— بانوی عمارت

نمایش خانگی

۱۳۹۸ سریال مانکن

۱۳۹۷ مسابقه ۱۳ شمالی
۱۳۹۷ سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان

عکسهای امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

مصاحبه با امیرحسین آرمان

ازچه سالي وچه شد كه نام اميرحسين آرمان ميان نام بازيگران نام آشناي كشور قرار گرفت؟

امیرحسین آرمان: سال۱۳۸۱ بود. با شركت در كلاس‌هاي مرحوم مصطفي اسكويي فن بازيگري را آموخته و سال ۸۳ بود كه به‌طور حرفه‌اي وارد عرصه سينما شدم. «ازدواج به سبك ايراني » كاري از حسن فتحي نخستين فيلمي بود كه در آن نقش‌آفريني كردم.

آموختن آكادميك بازيگري چقدر در موفق بودن يك بازيگر مؤثراست؟

امیرحسین آرمان: كشش به سوي اين حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقيت مي‌شود. تكنيك بازيگري آموختن، به حتم به بهبود نقش آفريني كمك مي‌كند ولي لزوم كار نيست و بي‌آموزش نيز مي‌توان بازيگر موفقي بود كه نمونه از اين دست بسيار است.

تفاوت بین علاقه و توانایی

بين علاقه و توانايي تفاوت بسياري است.داشتن قدرت بازيگري و توان آن ركن اصلي است كه بايد به آن رسيد، وقتي به اين نقطه رسيدي آسوده نقش‌آفريني مي‌كني و با مخاطب ارتباط برقرارخواهي كرد و به مرور اين جنس از نقش‌آفريني و ارتباط با مخاطب عميق‌تر و سريع‌تر نيز مي‌شود كه رسيدن به مرز دلچسب بودن از ديد تماشاگر از آمال هر بازيگري است كه نشان از قدرت بازيگري وي دارد.

رسیدن به آرزو

امیرحسین آرمان درحالي از تكنيك‌هاي آموزشي بازيگري مي‌گويد كه معتقد است به خاطر فرد خاص يا ديده شدن بازيگر نشده است بلكه هميشه در وجودش حس خوبي نسبت به حرفه بازيگري داشت كه درنهايت آن را به هدف مبدل كرد و به آن رسيد. رسيدني كه درابتداي راه خوب گام برداشته است و اگر چنين ادامه دهد نام آشناتر از اين كه اكنون است در سينما خواهد بود.

ازميان سينما و تلويزيون كدام براي «آرمان» هدف است؟

امیرحسین آرمان: تاكنون به صورت جدي به تلويزيون فكر نكرده‌ام ولي درهاي ورود به اين دنيا را نبسته و شايد روزي با حضوري بيشتر دراين فضا كاركردم.

نظرات