بیوگرافی و عکسهای آناهیتا درگاهی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای آناهیتا درگاهی بازیگر و همسرش

آناهیتا درگاهی از بازیگران جوان و خوش آتیه در ایران است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر در مقطع فوق لیسانس است. وی در کنار بازیگری در عرصه هنر در رشته نقاشی نیز فعالیت دارد.

آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ بدنیا آمد است. وی همسر سابق محمد پروین پسر علی پروین بود است. تاکوک چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است همچنین در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است.

همسر آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی پس از ازدواج با محمد پروین و طلاق با وی , در خبری از اشکان خطیبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است.

او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

آناهیتا درگاهی

شروع فعالیت آناهیتا درگاهی

آناهیتا اولین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. در سال ۱۳۹۴ هم توسط استادش برای بازی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» برگزیده شد.

این فیلم در ۵ بخش جشنواره فیلم فجر نامزد شده و همین تأثیر به سزایی هم در دیده شدن آناهیتا درگاهی حتی در همان نقش تقریباً کوتاه داشت.
سریال جدیدی خانوم درگاهی در آن به ایفای نقش پرداخته است سریال ممنوعه میباشد.

عکسهای آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

مصاحبه با آناهیتا درگـاهی

ابتدای گفتگو را با یکی شدن بعد از ازدواج آغاز کنیم. خانم درگاهی! به نظر شما زندگی متاهلی بهتر است یا زندگی مجردی؟ کدامیک را بیشتر می پسندید؟

آناهیتا درگاهـی : هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد ولی زندگی متأهلی مسئولیت های مخصوص به خودش را دارد؛ البته پرسیدن این سوال مقداری دیر است برای این که یک سال از ازدواج من و اشکان گذشته است!

آناهیتا درگاهی

از شیرینی اش بگویید. زندگی متأهلی شیرین تر است یا زندگی مجردی؟

آناهیتا درگاهـی : من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم و بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی که با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است. کلی حرف با او دارم و هر کاری به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم داریم.

اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد.

پس داشتن حرف مشترک بین زن و شوهر را باید یکی از علل دوام زندگی مشترک بدانیم؟

آناهیتا درگـاهی : من هم این را قبول دارم و اگر یک بار دیگر به دنیا بیایم، همین رویه را در بحث انتخاب درست همسر دنبال می کنم.

آقای خطیبی! شما هم وارد بحث شوید و درباره مزایای مجردی و متاهلی بگویید.

خطیبی: من اصولا آدم تجرد نیستم؛ ممکن است زندگی مجردی لحظات خوشی موقتی زیادی نسبت به زندگی روتین زناشویی داشته باشد اما آن چیزی که به عنوان سعادت و خوشی مداوم تعریف شده در زندگی متآهلی خودش را نشان می دهد. انسان ها قبل از ازدواج موجودات ناقصی هستند و این ازدواج است که باعث تکامل آنها است.

نظرات