مراقبت تخصصی برای نیازهای سلامت زنان در کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی

0

کلینیک زنان به نیازهای سلامت زنان رسیدگی می کند و طیف وسیعی از خدمات جامع را در تمام مراحل زندگی زنان، از نوجوانی تا بارداری، یائسگی و فراتر از آن ارائه می‌کند. یکی از بهترین کلینیک های زنان در سراسر تهران، کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی می باشد.

مراقبت‌های جراحی و غیر جراحی

–         کنترل بارداری

اگر قصد استفاده از کنترل بارداری را دارید، گزینه های زیادی دارید.  با یک متخصص برای ارزیابی سبک زندگی، ترجیحات شخصی و وضعیت سلامتی خود کار کنید تا تعیین کنید کدام روش کنترل بارداری برای شما بهترین است.

–         مراقبت از باروری

برخی از زنان برای باردار شدن فرزند بیولوژیکی تلاش می کنند.  اگر سعی کرده اید باردار شوید یا در مورد باردار شدن سوالی دارید، پزشکان متخصص و با تبهر کلینیک دکتر لیدی می توانند به شما کمک کنند. بیاموزید که چه زمانی باید به دنبال کمک باشید، چه چیزی باعث مشکلات باروری می شود و چه خدماتی در نزدیکی شما موجود است.

–         سلامت لگن

اختلالات سلامت لگن شایع هستند.  تقریباً از هر ۳ زن، ۱ نفر برخی از علائم، از جمله بی اختیاری، تکرر و فوریت ادرار، فشار یا سنگینی لگن، درد لگن و مشکلات جنسی را تجربه می کند. پزشکان و متخصصین کلینیک دکتر لیدی با شما همکاری خواهند کرد تا مشکل شما را ارزیابی کنند و یک برنامه درمانی برای تسکین علائم شما طراحی کنند.

–         مراقبت های دوران بارداری

اگر آماده هستید تا خانواده خود را رشد دهید، متخصصین کلینیک زنان دکتر لیدی آماده‌ی خدمت‌رسانی و کمک به شما می باشد.  تیم متخصص دکتر لیدی، دقیقاً مراقبت های مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

از برنامه ریزی قبل از بارداری گرفته تا مراقبت های زایمان و پس از زایمان.

–         جراحی رباتیک

این سیستم به جراحان کمک می کند که حتی پیچیده ترین و ظریف ترین روش ها را از طریق برش های کوچک با دقت بالاتر انجام دهند.

–         معاینه زنان

مراقبت های پیشگیرانه به اندازه مراقبت از خود در هنگام بیماری مهم است. پس در مورد مشکل یا معاینه‌ی خود هرچه سوال دارید از پزشک خود بپرسید و مشورت کنید.

آنچه باید در مورد پزشک متخصص خود بدانید!

یک OBGYN هم در زمینه مامایی و هم در زمینه زنان مطالعه کرده است. OBGYN مخفف OB و GYN به معنی زنان و زایمان می‌باشد. آموزش زنان و زایمان به آنها اجازه می دهد تا بر مراقبت از یک زن قبل، در طول و بعد از بارداری تمرکز کنند. یک‌پزشک زنان و زایمان بر روی تشخیص و درمان بی شمار مسائل مربوط به دستگاه تناسلی زنان هم باید تمرکز کند.

 کلینیک زنان

زنان به طور کلی نیاز به معاینه سالانه خود دارند

به گفته Healthline، بهترین راه برای درمان مسائل پزشکی و سلامت کلی مراقبت های پیشگیرانه است.  زنانی که سالم به نظر می رسند و هیچ مشکلی در سلامت باروری ندارند باید سالی یک بار تحت معاینه پیشگیرانه قرار گیرند.

کلینیک زنان

خدمات سلامت زنان شامل چه مواردی است؟

فهرست کوتاهی از خدمات روتین بهداشتی زنان شامل تست پاپ اسمیر، غربالگری سرطان سینه، غربالگری سرطان زنان، ارزیابی درد لگن و درمان بی اختیاری ادرار است که شما با خیال آسوده می‌توانید به پزشکان معبتر و متخصص کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی بسپارید.

نظرات