اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شیفتگی با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم شیفتگی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم شیفتگی با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی شیفتگی همراه با اسامی عوامل با بازی رؤیا تیموریان، لیلا زارع، افسانه چهره‌آزاد و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم شیفتگی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شیفتگی با نقش ها +عکس ها و داستان

این فیلم به کارگردانی،نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زمانی عصمتی محصول سال ۱۳۹۲ است. و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است متاسفانه این فیلم توقیف شده است.

خلاصه داستان

شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده‌است.او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می‌شود

دلیل توقیف فیلم شیفتگی

بیوگرافی بازیگران فیلم شیفتگی

  • رویا تیموریان
  • افسانه چهره آزاد
  • لیلا زارع
  • بهداد رویان
  • سحر عبدالهی
  • هومن اشکبوس
  • مهسا ظریف
  • مرتضی نسیم سبحان
  • لیلا بارگاهی
  • مجتبی لاله زاری
  • امیر جلالی
  • و…

زمان اکران

این فیلم به کارگردانی،نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زمانی عصمتی محصول سال ۱۳۹۲ است. و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است متاسفانه این فیلم توقیف شده است و زمان پخش آن مشخص نیست.

رویا تیموریان

رویا تیموریان زاده ۲۷ اسفند ۱۳۳۷ بازیگر اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار در سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌است. رؤیا تیموریان ابتدا با میر ولی‌الله مدنی که از تهیه کنندگان سینما ست ازدواج کرده بود و بعد از چند سال از هم جدا شدند و دو دختر به نام دنیا (متولد ۱۳۶۹) و درنا مدنی دارند و در سال ۱۳۸۲ با مسعود رایگان ازدواج کرد.وی کاندیدا نقش اول زن برای فیلم شیفتگی در جشنواره فیلم فجر دوره سی و دوم شد.

رویا تیموریان

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد زادهٔ ۲۲ بهمن ۱۳۴۱ بازیگر سینما اهل ایران است. و دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد.در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست. بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.وی نوه رقیه چهره آزاد بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر است.

افسانه چهره آزاد

بازیگر نقش اصلی فیلم شیفتگی

دیگر عوامل

نویسنده ، تهیه کننده ، تدوینگر و مدیر فیلمبرداری: علی زمانی عصمتی ،فیلمبرداران: احسان دادرس – محمد مجلل،مدیر صدابرداری: سعید بهرامی،مدیر تولید: امیر زمانی،مدیر تدارکات: مرتضی ترابیان،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید جواد حسینی،طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی،طراح لباس: سحر عبدالهی،عکاس: امیر جلالی،طراح گریم: مرتضی متقی،اجرای گریم: رکسانا محیط و لیدا ایرانی،دستیار دوم کارگردان: میثم سربندی،منشی صحنه: مهدی اسدالهی،دستیاران فیلمبرداری: مصطفی معمار – امیر طاهری – حمید مولوی – طارق دریعاوی،دستیاران صدا: علی عبدالحسینی – حمید سلمان،دستیار تولید: مجتبی رضایی،دستیار تدوین: سید پوریا بصیر،دستیار لباس: فریده بوئی آبادی،دستیاران تدارکات: امیر ترک – حسن عارف،امور مالی: مریم زمانی،
امور اداری: سحر عبدالهی،مشاور امور رسانه ای : علی زادمهر.

نظرات