اگر از درد پای خود رنج می‌برید به کلینیک دکتر میرپا مراجعه کنید

0

اگر از درد پای خود رنج می‌برید به کلینیک دکتر میرپا مراجعه کنید

متخصص پا، استقلال و کیفیت زندگی افراد را از طریق کمک به آنها برای بهبود تحرکشان افزایش می‌دهد.
یک پزشک متخصص کف پا در کلینیک دکتر میرپا، مراقبت های پیشگیرانه، تشخیص و درمان طیف وسیعی از مشکلاتی را که روی پاها، مچ پا و ساق پا تأثیر می گذارد، ارائه می‌دهد. این می تواند شامل عفونت ها، نقص ها و صدمات، و همچنین بیماری های پا و ناخن مرتبط با سایر اختلالات مهم سلامت مانند دیابت باشد.

آنچه باید در مورد مسئولیت های پزشک پا بدانید!

یک متخصص پا باید به ارزیابی، تشخیص، درمان و ارزیابی ناهنجاری ها و بیماری های مربوط به پا و اندام تحتانی در افراد در هر سنی و ارائه درمان برای گروه های بیماران پرخطر مانند افراد مسن و کسانی که خطر قطع عضو در آنها افزایش یافته است

مشاوره بدهد.

استفاده از تکنیک های درمانی و جراحی برای درمان مشکلات پا و ساق پا (مانند انجام جراحی ناخن و بافت نرم با استفاده از بی حسی موضعی)آرتز و سایر وسایل و وسایل کمکی را تجویز، تولید و نصب می‌کند.

ارائه آموزش بهداشت پا به چه صورت است؟

درک مکانیک بدن به منظور حفظ، بازیابی و توسعه حرکت برای رفع آسیب های ورزشی به پاها و استفاده از طیف وسیعی از تجهیزات از جمله ابزار جراحی، پانسمان، میزهای درمانی، مواد آرتز (کف داخلی)، لیزر، آسیاب، تجهیزات شکل دهی، تجهیزات آنالیز راه رفتن با اشعه ایکس و تصویری (که امکان تجزیه و تحلیل مشکلات راه رفتن یا دویدن بیماران را فراهم می کند) می‌باشد. همچنین انجام طیف وسیعی از وظایف اداری مانند اطمینان از حفظ سطح موجودی و ذخیره سازی ایمن، و اینکه تجهیزات در شرایط کار خوب نگهداری می شوند نیز می‌باشد.

 متخصص کف پا-دکتر میرپا

چندین خدمات پزشک متخصص پا که باید بدانیم!

متخصصین پا به درمان افراد در هر سنی می پردازند.  اکثر آنها طیف وسیعی از شرایط عمومی پا را درمان می کنند که مشابه پزشک خانواده یا پزشک عمومی است.

برخی از متخصصین پا در زمینه های مختلف پزشکی پا تخصص دارند.  آنها ممکن است در موارد زیر تخصص داشته باشند:

–         عمل جراحي

–         مراقبت از زخم

–         پزشکی ورزشی

–           دیابت

–         اطفال

متخصص کف پا-دکتر میرپا

 انواع دیگر مراقبت از پا

اگر پاهای شما درد می کند، ممکن است نیاز به مراجعه به متخصص پا داشته باشید. حتی اگر به پا درد دچار نشدید لازم است که پاهای خود را چک کنید  زیا که یک متخصص پا می تواند با خیال راحت پوست سخت پاهای شما را جدا کند و ناخن های پا را به درستی ببندد.  آنها همچنین می توانند به شما بگویند که چه نوع کفشی برای پای شما مناسب است.

به شما پیشنهاد می‌کنم برای آگاهی بیشتر خود از انواع خدمات ارتوپدی پا با کلینیک دکتر میرپا همراه باشید.

نظرات