بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اورجینال | درین عطر

0

بیش از نیمی از عطرهایی که در بازار و فروشگاه‌ها به عنوان عطر اورجینال به فروش می رسند تقلبی اند! شاید در نگاه اول تصور کنید این آمار درست نیست و غلط است، اما متاسفانه باید بگوییم که این آمار درست است و هر روز خریداران زیادی به دام این افراد کلاهبردار و سودجو گرفتار می شوند. امروز قصد داریم راهکارها و روش‌هایی را به شما آموزش دهیم که دیگر به دام نیفتید و در آخر نیز بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اورجینال را به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان همراه ما باشید.

 ادکلن و عطر اورجینال

 


انواع عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران!

اگر برایتان پیش آمده باشد که به بازارهای فروش عطر و ادکلن رفته باشید، شاهد این موضوع بوده اید که برخی از عطرها چند ده هزار تومان قیمت دارند و برخی دیگر چند ده میلیون تومان! عطرهای موجود در ایران عمدتا به چند دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

عطر و ادکلن اورجینال

  • عطرهای اورجینال
  • تسترهای اورجینال
  • تسترهای اماراتی (High Copy)
  • عطرهای شرکتی
  • عطرهای دست‌ساز
  • سمپل یا دستریز اورجینال

رازهایی که اکثر عطر فروشان دوست ندارند شما بدانید!

ادکلن و عطر اورجینال

اگر کسی در زمینه عطر و ادکلن اطلاعات کافی نداشته باشد و تفاوت دسته بندی عطرهای فوق را نداند، ممکن است به دام سودجویان گرفتار شود، پس بیایید با هم تفاوت این عطرها و راه‌های شناسایی آن‌ها را با هم بررسی نماییم.

۱) عطرهای اورجینال

عطر و ادکلن‌های اورجینال همانطور که از نامشان پیداست، کاملا اصل و با بهترین کیفیت توسط برندهای سازنده آن‌ها تولید شده است. راه‌های شناسایی زیادی برای عطرهای اورجینال وجود دارد که شما می‌توانید در هنگام خرید از آن‌ها استفاده نمایید. طراحی با کیفیت و ظریف جعبه و بطری، وجود برچسب وزارت بهداشت (در برخی از عطرها)، قیمت متناسب با قیمت دلاری و … از مهم‌ترین راه‌های شناسایی عطرهای اورجینال هستند. خرید عطر و ادکلن اورجینال به خصوص در ایران کمی دشوار است!

۲) تسترهای اورجینال

زمانی که برندهای مختلف عطرهای خود را بسته بندی می کنند، یک دیگر را در جعبه سفید به عنوان تستر قرار می دهند. این عطرها از نظر کیفیت و طراحی دقیقا مشابه عطر اورجینال هستند و تنها تفاوت آن‌ها این است که در جعبه سفید که روی آن عبارت Tester نوشته شده است. این عطرها همانطور که از نامشان پیداست برای تست کردن هستند و فروشگاه‌های حضوری آن‌ها را برای تست کردن رایحه عطر به مشتری ارائه می دهند.

این تسترها غیر قابل فروش هستند و عبارت Not for sale روی آن به چشم می خورد. در برخی از کشورها از جمله ایران این تسترها را به عنوان تستر اورجینال به فروش می رساند. قیمت آن‌ها نیز معمولا ۱۰ درصد کمتر از عطر اصلی است. برای افرادی که قصد استفاده شخصی از عطر را دارند و جعبه عطر برایشان مهم نیست، خرید تسترهای اورجینال می تواند گزینه اقتصادی باشد. اما توصیه ما به شما این است که با توجه به شباهت زیادی که بین تسترهای اورجینال و تسترهای اماراتی وجود دارد، به خاطر ۱۰ درصد قیمت کمتر ریسک نکنید، مگر اینکه از یک فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد خریداری نمایید.

عطر و ادکلن اورجینال

۳) تسترهای اماراتی (High Copy)

تسترهای High Copy که عمدتا در امارات ساخته می شوند و به همین دلیل به تستر اماراتی نیز شهرت دارند از نظر ظاهری شباهت زیادی عطر اورجینال دارند و می توان گفت این شباهت تا ۹۵% رعایت شده است. از نظر رایحه نیز بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سعی شده است تا مشابه عطر اصلی باشند. طبیعی است که ماندگاری و پخش بوی تسترهای کپی هرگز به پای عطر اصلی نمی رسند. خرید تستر اماراتی برای کسانی که به دنبال یک ادکلن زنانه نسبتا ارزان و با ظاهر عطر اصلی برای زینت بخشیدن به میز آرایشی و یا عطرهای مردانه برای استفاده‌های روزمره و دورهمی‌ها هستند، گزینه بدی نمی باشد.

۴) عطرهای شرکتی

برخی از شرکت‌های عطرسازی با خرید اسانس عطرهای مشهور در دنیا، آن‌ها را در حجم کمتر و یا در همان حجم ولی در قیمت پایین‌تر تولیده کرده اند. عطرهایی همچون جانوین، فرگرانس، برند کالکشن، برندینی، اسکلاره و … از این قبیل شرکت‌ها هستند. به عنوان مثال عطر مشهور ساواج دیور که قیمت آن چیزی در حدود ۳-۴ میلیون تومان است، توسط کمپانی برند کالکشن در حجم ۲۵ میلی لیتر و با رایحه مشابه طراحی شده است که قیمتش بسیار و چیزی در حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

عطرهای شرکتی برای کسانی که نمی خواهند پول زیادی را صرف خرید عطرهای برند کنند می تواند گزینه خوبی باشد؛ اما این موضوع را در نظر داشته باشید که کیفیت عطرهای شرکتی به عطرهای اورجینال نمی رسد و ماندگاری و پخش بو کمتری نیز دارند.

۵) عطرهای دست‌ساز

در برخی از فروشگاه‌های عطر و ادکلن از روغن اسانس‌ها برای ساخت عطرهای دست‌ساز استفاده می شود. این عطرها معمولا ماندگاری بالایی دارند اما برخی از افراد به این عطرها حساسیت دارند و دچار آلرژی می شوند. این عطرها نیز برای کسانی که به دنبال عطرهای ارزان قیمت هستند، گزینه نسبتا مناسبی است.

۶) سمپل یا دستریز اورجینال

سمپل‌ها در حجم‌های کوچکتر و توسط برند اصلی سازنده عطر طراحی می شوند و به همین دلیل دقیقا همان رایحه و کیفیت عطر اصلی را دارند. دستریزهای اورجینال نیز از همان عطر اصلی پر می شوند اما چون این کار توسط خود فروشگاه‌ها انجام می شود، متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها از اسانس استفاده می کنند که کیفیت و رایحه اصلی عطر را ندارد.


بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اورجینال کدام است؟

فروشگاه‌های زیادی در سال‌های گذشته در حوزه عطر و ادکلن شروع به فعالیت کرده اند؛ به خصوص در روزهای کرونایی که خرید حضوری کاهش یافته بود، فروشگاه‌های اینترنتی افزایش یافته اند. اگر قصد خرید عطر اورجینال به صورت اینترنتی را دارید، باید بسیار مراقب باشید تا به سراغ یک فروشگاه مطمئن بروید تا کلاه سرتان نرود.

یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن اورجینال که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده، فروشگاه عطر و ادکلن درین عطر است. این فروشگاه اولین فروشگاه فروش عطر و ادکلن در ایران است که تمامی عطر و ادکلن‌های اورجینال خود را با گارانتی مادام العمر اصالت عرضه می کند. این گارانتی یعنی اگر شما عطری از این سایت خریداری کردید و به اصالت آن شک کردید، به راحتی می توانید آن را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت عطر شما، وجه پرداختی شما به طور کامل و در نهایت احترام به شما عودت داده خواهد شد. (Dorinatr.com) – (021 – 22868978)

نظرات