اسامی و بیوگرافی بازیگران کنسرت نمایش سی صد +عکسها و داستان نمایش سی صد

1

کنسرت نمایش سی صد چیست؟ داستان و بازیگران کنسرت نمایش سی صد با نقش ها +عکس ها و بیوگرافی بازیگران کنسرت نمایش سی صد با عکس تا بلیت و آدرس محل نمایش را در ادامه میخوانید

کنسرت نمایش سی صد

بیوگرافی بازیگران کنسرت نمایش سی صد +عکسها و داستان نمایش سی صد

کنسرت نمایش «سی صد» به کارگردانی امیر جدیدی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر تاریخی، جدیدتری نمایش تاریخی با موضوع و داستان نسل کشی مغول ها در ایران کاری جدید از سهراب پورناظری با خوانندگی رضا بهرام است. طناز طباطبایی و جواد عزتی و امیر جدیدی و ماهور الوند و مهران غفوریان بازیگران اصلی این نمایش هستند.

«کنسرت نمایش سی صد» عنوان نمایش ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ است که توسط امیر جدیدی کارگردانی شده و نگارش آن را نیز بر عهده بر عهده داشته است. این نمایش درباره نسل کشی و سوزاندن کتاب توسط مغول ها در ایران است که برای اولین بار در همان سال از مجموعه تالار سعدآباد به روی صحنه رفت.

کنسرت نمایش سی صد با گریم منحصر بفرد بازیگرانی چون علی نصیریان، جواد عزتی، مهران غفوریان با حواشی زیادی همراه بوده است.

محل برگزاری کنسرت نمایش«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با تهیه کنندگی حسین توتونچیان در کاخ سعدآباد واقع در ولیعصر، خ شهید فلاحی (زعفرانیه )، انتهای خیابان شهید کمال طاهری ،کاخ سعد آباد به روی صحنه می رود.

بلیت کنسرت نمایش سی صد

بلیت کنسرت نمایش سی صد

بلیت این نمایش را می توانید از سایت ایران کنسرت تهیه کنید.

اسامی بازیگران کنسرت نمایش سی صد

در این کنسرت نمایش که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، طناز طباطبایی،‌ ماهور الوند،‌ مهران غفوریان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند. همچنین علی نصیریان در نقش چنگیز خان مغول در کنار رضا کیانیان به صورت بازیگران تصویر (مپینگ) حضور دارند.

موضوع و داستان کنسرت نمایش سی صد

«سی‌صد» بر اساس نوشته ای از«ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور می پردازد.

بیوگرافی بازیگران کنسرت نمایس سی صد

امیر جدیدی

امیر جدیدی

امیر جدیدی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر است.
وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم آفریقا ساخته هومن سیدی آغاز کرد. امیر جدیدی برنده دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم‌های سیزده و پایان خدمت در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین برای بازی در فیلم من، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است و در کنار فعالیت‌های هنری رشته ورزشی تنیس را نیز دنبال می‌کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دو فیلم تنگه ابوقریب و عرق سرد (فیلم ۱۳۹۶) از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگر است

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌است.
او با مه‌لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده‌است.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی قمی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است.

طباطبایی برای فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است.همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.او برای فیلم‌های صداها (۱۳۸۷)، رخ دیوانه (۱۳۹۳) و خشم و هیاهو (۱۳۹۴) هم نامزد دریافت این جایزه شده بود.

گریم مهران غفوریان در نمایش سیصد

داستان کنسرت نمایش سی صد

برخی عوامل

کارگردان: امیر ‌جدیدی
تهیه کننده: محمدحسین توتونچیان
کاری از: سهراب ‌پورناظری

موسیقی: تهمورس ‌پورناظری

خواننده: رضا بهرام

استاد علی نصیریان در نمایش سی صد

کنسرت نمایش سی صد

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران کنسرت نمایش سی صد +عکسها و داستان نمایش سی صد

  1. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات