خلاصه داستان و بازیگران سریال در میان خاکستر

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال در میان خاکستر

سریال در میان خاکستر به کارگردانی سجاد امیر یزدانی که پیش از این شنیده شده بود ۳ خرداد پخش می شود اما باز هم به تعویق افتاد. این سریال در ۲۲ قسمت تولید شده است و تاکنون زمان پخش آن از تلویزیون چندین بار به تعویق افتاده است.

سریال در میان خاکستر

سریال در میان خاکستر که تصویربرداری آن در مهر ماه ۱۳۹۵ آغاز و در دی ماه همان سال به اتمام رسیده، در سکوت کامل خبری تولید شده است.

خلاصه داستان سریال در میان خاکستر

این سریال روایتگر وقایع خرمشهر بین سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ است و به زندگی مبارزانی که در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی کردند می پردازد.
فیلمنامه این سریال براساس واقعیت و پس از تحقیق و مصاحبه با مبارزان خرمشهری تهیه شده و داستان، بیانگر مقاومت مظلومانه جوانان گمنام خرمشهری ای است که در برابر ارتش تا دندان مسلح بعثی ایستادند و معادلات صدام و همپیمانان غربی اش را به هم ریختند و با نثار خون خود به الگوی مقاومت و ایثار مبدل گشتند.

سریال در میان خاکستر

بازیگران سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش رزم ، حمیدرضا محمدی، سوده ازقندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم پور، امیرعلی مجلسی، منصور نواصری، محمدامیر زارع، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان، مجتبی فلاحی بازیگران سریال هستند.

سریال در میان خاکستر

دیگر عوامل سازنده سریال

عوامل اصلی این سریال عبارتند از تهیه کننده : مهدی همایونفر، محقق، نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیرتصویربرداری: حمیدرضا رحیم زاده، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، طراح گریم: علی خورشید، صدابردار: روح الله جعفربیگلو، مدیرتولید: مجید معدنی، مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، مدیر برنامه ریزی: سامرند معروفی.

   سریال در میان خاکستر

 

سریال در میان خاکستر

 

سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش رزم در نقش شهید محمد آلبوغبیش

سریال در میان خاکستر

نظرات