اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مهمونی کامی با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم مهمونی کامی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم مهمونی کامی با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی مهمونی کامی همراه با اسامی عوامل با بازی پگاه آهنگرانی، مهدی کوشکی ،مینا ساداتی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم مهمونی کامی

اسامی بازیگران فیلم مهمونی کامی با بیوگرافی و نقش ها +عکس ها و داستان

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی علی احمدزاده محصول سال ۱۳۹۲ می‌باشد. داستان فیلم بر اساس طرحی از نازنین فراهانی و نوشته علی احمدزاده و مانی باغبانی است. و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است متاسفانه این فیلم توقیف شده است.

خلاصه داستان

داستان این فیلم دربارهٔ عده‌ای جوان است که به قصد رفتن به یک مهمانی از شمال عازم تهران می‌شوند.

مهمونی کامی

در بین راه آرمین با آن ها همسفر می شوند و….

«مهمونی کامی» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره و تندیس ویژه داوران سومین جشنوارهٔ فیلم‌های ایرانی پراگ شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم مهمونی کامی

  • نازنین فراهانی
  •  مینا ساداتی
  • مهدی کوشکی
  • میسا مولوی
  • پگاه آهنگرانی
  • و…

زمان اکران

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی علی احمدزاده محصول سال ۱۳۹۲ می‌باشد. و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است متاسفانه این فیلم توقیف شده است.

این فیلم همچنین عصر دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد و سپس نشست نقد و بررسی این فیلم برگزار شد.

علی احمدزاده پس از ناامیدی از اکران عمومی فیلم با انتشار پستی فیلم را به رایگان در صفحه شخصی خود برای تماشای مخاطبان قرار داد.

مهدی کوشکی در مهمونی کامی

مهدی کوشکی زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۶۰ نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است.او فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

او بعد از سه ازدواج ناموفق تنها یک فرزند به نام آرسام دارد.

مهدی کوشکی

پگاه آهنگرانی در مهمونی کامی

پگاه آهنگرانی زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.او در دومین بازی کارنامهٔ هنری‌اش در ۱۵سالگی بود که درخشیددر فیلم دختری با کفش‌های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. تاجایی‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد. وی مجرد است.

پگاه آهنگرانی

دیگر عوامل

کارگردان : علی احمدزاده، تهیه‌کننده: علی احمدزاده، نویسنده فیلمنامه: مانی باغبانی، علی احمدزاده، مدیر فیلمبرداری: عباس رحیمی، صدابردار: میرشجاع گراکوئی، طراحی و ترکیب صدا: علی‌رضا علویان، آنونس و تیزر: مسعود رفیع‌زاده.

 

نظرات