فیلم و عکسهای عروسی و ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

0

خبر ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

ازدواج هادی کاظمی : امروز از زوج جدید هنرمند و بازیگر سینمای ایران رونمایی شد . هادی کاظمی و سمانه پاکدل دو بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران به تازگی با یکدیگر ازدواج کردند.

 ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

اولین فیلم منتشر شده از ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی را در زیر ببینید
.

.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد سال ۱۳۶۶ در شهر اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. با بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد.

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل
وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در تاریخ ۳۱ مرداد ۹۷ خبر ازدواجش با هادی کاظمی انتشار یافت.

هادی کاظمی

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی است که با سریال شب‌های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه و خاتون آبادی می‌باشد.

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

از همان سال‌هال روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌است: «من در دانشگاه هیچ چیز یادنگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین».

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

او از سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت. در این مدت در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازی کرده که از کارهای اخیرش می‌توان به سریال «در چشم باد» در نقش عباس پذیرش هتل اشاره کرد. او در «قهوه تلخ» در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم‌تر کرد.

وی در سریال علی‌البدل که در نوروز ۱۳۹۶ پخش شد، ایفای نقش کرد.

او داراي سه برادر به اسم هاي مهدي و حامد و توحيد مي باشد كه حامد و توحيد كاظمي در كنار هم گروه موسيقي دكر را و دادند. ۳۱ مرداد ۱۳۹۷خبر ازدواجش با سمانه پاکدل منتشر شد

نظرات