اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بخارست با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بخارست و بیوگرافی نقش های حسین یاری، امیر حسین آرمان، پژمان جمشیدی  و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم سینمایی بخارست

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم بخارست

فیلم سینمایی بخارست، فیلم ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی تهیه کنندگی علی طلوعی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۱ و در ژانر درام،کمدی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی تازه وارد مرحله فیلمبرداری شده. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید

خلاصه داستان

خلاصه داستان این فیلم مشخص نشده است

بخارست

اسامی همه بازیگران فیلم بخارست به همراه عکس

حسین یاری

زاده ۱۶ دی ۱۳۴۶بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. یاری با فیلم‌های جنگی شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.پس از کسب این جایزه بازی در نقش‌های متنوعی نظیر «سرعت» و «دنیای وارونه» را تجربه نمود و با فیلم «بلوغ» ساخته «مسعود جعفری جوزانی»، تحسین منتقدان را برانگیخت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد. او نیز متاهل  و دارای دو فرزند نیز هست.

حسین یاری

امیر حسین آرمان

او زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. وی مجرد میباشد.

امیر حسین آرمان

دیگر عوامل

تهیه کننده: علی طلوعی | نویسنده: حمزه صالحی | کارگردان: مسعود اطیابی

نظرات