راهنمای خرید کلاه و معرفی انواع آن به نقل از هانیل اسکارف

1

یکی از متنوع‌ترین اکسسوری‌ها در بازار مد و پوشاک، کلاه‌ها هستند. به نقل از سایت های فروشگاهی کلاه بازی ، بانی مد ، هانیل اسکارف و دیجی کالا امروزه افراد زیادی از این اکسسوری برای پوشش روزمره و مجالس، همچنین برای عکاسی در زمینه مد و فشن استفاده می کنند ؛ که با یک انتخاب هوشمندانه و ست کردن کلاهی مناسب با استایل شخصی شما، جذابیت‌تان را چند برابر خواهد کرد. در ادامه قصد داریم پرفروش‌ترین کلاه‌ها را که امروزه مد شده اند به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید کلاه ، انتخاب بهتری داشته باشید.

معرفی پرفروش‌ترین کلاه‌ها

در ادامه چند مورد از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کلاه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد .

کلاه بیسبالی (Baseball Cap)

کلاه بیسبالی یا همان بیسبال کپ جزء محبوب‌ترین کلاه‌ها در دنیا است و اکثر افراد حداقل برای یک بار از آن استفاده کرده‌اند. سال ۱۸۶۰ برای اولین بار یک بازیکن بیسبال در حین مسابقه از این کلاه استفاده می‌کرد و از همان‌جا استارت محبوب شدن Baseball Cap زده شد.

خرید کلاه

کلاه برت (Beret Hat)

کلاه برت یا بره به کلاه‌هایی که از پشم و به صورت تخت هستند، گفته می‌شود؛ در قرن ۱۹ فرانسه و انگلستان کشورهایی بودند که تولید کلاه برت را شروع کردند. جالب است بدانید که Beret Hat در برخی کشورها به عنوان بخشی از فرم‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید کلاه برت در فصل تابستان رواج زیادی پیدا می‌کند.

کلاه باکت یا سطلی (Bucket Hat)

کلاه باکت یا سطلی که به کلاه ماهیگیری هم معروف است، با جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارد. هم آقایان و هم بانوان از Bucket Hat می‌توانند استفاده کنند و این کلاه مخصوص طیف خاصی نیست. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در تمام فصول سال از کلاه باکت استفاده کنید.

خرید کلاه

کلاه کاپیتانی کارتیر

کلاه کاپیتانی کارتیر یکی از کلاه‌های بسیار محبوب بین دختران و بانوان است. این کلاه بیشتر در فصل پائیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن یک کارتیه در جلوی کلاه، برای استفاده در مجالس هم مناسب است.

کلاه خاخامی

خرید کلاه خاخامی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این کلاه در دسته‌ کلاه‌های لبه گرد و پهن قرار می‌گیرد و نام آن برگرفته از خاخام‌های یهودی است. خاخام‌ها از این کلاه در مجالس و میهمانی‌های مخصوص خودشان استفاده می‌کنند.

کلاه لئونی

کلاه لئونی هم یکی دیگر از کلاه‌های محبوب بین مردم است که در قدیم برای محافظت از سر در برابر سرما مورد استفاده قرار می‌گرفت. این کلاه امروزه جنبه محافظتی خود را از دست داده و افراد بیشتر برای زیبایی از آن استفاده می‌کنند.

کلاه فلت یا تخت (Flat Cap)

کلاه فلت یا تخت را برای اولین بار کشور انگلستان در قرن ۱۴ به جهان معرفی کرد. امروزه این کلاه را می‌توان در بین افرادی که گلف بازی می‌کنند هم مشاهده نمود. در ابتدا آقایان از Flat Cap استفاده می‌کردند اما با گذشت زمان بانوان‌ هم به سمت استفاده از این کلاه محبوب کشیده شدند.

خرید کلاه

کلاه نیوزبوی یا خبرنگاری (News boy Cap)

کلاه نیوزبوی که به کلاه خبرنگاری هم معروف است، بیشتر مورد استفاده روزنامه‌نگاران و خبرنگاران قرار می‌گیرد. این کلاه تقریبا ترکیبی از کلاه‌ فلت و کلاه بیسبالی است. امروزه برای خرید کلاه نیوزبوی یا خبرنگاری کار چندان سختی نخواهید داشت زیرا اکثر فروشگاه‌های مد و پوشاک آن را موجود دارند.

کلاه کاکتیل (Cocktail Hat)

کلاه کاکتیل در دسته کلاه‌های خاص قرار می‌گیرد که بانوان از آن استفاده می‌کنند. این کلاه هیچ لبه و کناره‌ای ندارد و برای نگهداشتن آن بر روی سر، از سنجاق سر باید استفاده کرد.

خرید کلاه

کلاه آفتابی (Sun Hat)

در هر نقطه از جهان که باشید، بدون شک در فصل تابستان باید برای خرید کلاه آفتابی اقدام کنید. این کلاه‌ها در ابتدا از جنس حصیر ساخته می‌شدند اما امروزه در بازار با جنس‌های مختلف موجود هستند. از ویژگی‌های شاخص Sun Hat سبکی و خنک بودن آن است که به هیچ عنوان سر در آن احساس گرما نخواهد کرد.

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید کلاه

برای خرید کلاه بیسبالی و دیگر کلاه‌ها می‌توانید به هانیل اسکارف که یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش کلاه است مراجعه کنید. تمامی کلاه‌های موجود در این فروشگاه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. با ورود به بخش کلاه‌های فروشگاه اینترنتی هانیل اسکارف حتما کلاه محبوب و رویایی‌تان را پیدا خواهید کرد.

منبع : هانیل اسکارف | HanilScarf.ir

1 دیدگاه در “راهنمای خرید کلاه و معرفی انواع آن به نقل از هانیل اسکارف

  1. محدثه گفت:

    چقدر جالب بود. مرسی از هانیل اسکارف

نظرات