اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

سریال بانوی عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد و و تهیه کنندگی مجید مولایی در آخرین روزهای تصویربرداری قرار دارد و برای کنداکتور پخش در پاییز در نظر گرفته شد و به احتمال زیاد از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

سریال بانوی عمارت یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخی ایرانی با ملودرام عاشقانه است که مخاطبان زیادی را تاکنون جذب خود کرده است و به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است. اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت و خلاصه داستان آن در این نوشتار تهیه و گردآوری شده است که شما می توانید با آنها آشنا شوید. پخش مجدد این سریال تلویزیونی در شبکه آی فیلم به دلیل درخواست بیش از حد طرفداران این کار تلویزیونی تاریخی – عاشقانه بوده است.

سریال بانوی عمارت

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت با نقش ها

بازیگران سریال بانوی عمارت با نقش عبارتند از حسام منظور در نقش ارسلان میرزا، مریم مومن در نقش فخرالسادات، مهتاج نجومی در نقش گلین باجی، پانته آ پناهی ها در نقش افسر، علیرضا شجاع نوری در نقش طبیب، شبنم فرشاد جو در نقش مهری یا مهرالنسا، غزل شاکری در نقش بهجت الملوک، مینا وحید در نقش جواهر، رامتین خداپناهی در نقش اسد، احسان امانی در نقش بکتاش، سیروس میمنت رنجبر، میلاد میرزایی در نقش رشید، پاوان افسر در نقش پروین زن اسد، رضا نجفی، مجید سعیدی، حسن سرچاهی در نقش عنایت، فاطمه مرتاضی، اسماعیل عسگری بهروز در نقش الیاس، پریسا امیریان در نقش مونس، سپیده کاشانی، علی عمادی نیا در نقش یحیی، فرناز زهری، احمد یاوری در نقش رجبعلی، مهری آل آقا در نقش گوهر، علی اصغر یوسفیان در نقش یعقوب، نورالدین گودرزی در مرتضی، محمد زارعی، نیکی نصیریان در نقش آهو، صالح میرزاآقایی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن علیرضایی و اندیشه فولادوند در نقش طلا، سحر سطوت بازیگر نقش زلیخا و …
عزیزالله حمیدنژاد در دومین تجربه سریال سازی خود این بار داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت خواهد کرد.
تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری می‌شود.

این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند

سریال بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی‌ها ، علیرضا شجاع نوری ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، رامتین خداپناهی ، سیروس میمنت ، حسام منظور ، شبنم فرشاد جو ، مینا وحید ، نیکی نصیریان ، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی، سعید بحرالعلومی ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند

سریال بانوی عمارت

داستان سریال بانوی عمارت از زبان کارگردان

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان درباره این که در سریال چرخ فلک به سراغ مسائل مبتلا به جامعه رفته بود و حالا با ساخت مجموعه بانوی عمارت یک درام تاریخی عاشقانه را تجربه می‌کند، توضیح داد: مقطع تاریخی این مجموعه برایم جذاب بود. در ضمن موضوعاتی که در سریال عنوان می‌شود و تم عاشقانه‌ای که دارد، شخصیت‌هایی که در روابط اجتماعی و انسانی عمیق به سر می‌برند و تلاش می‌کنند همدیگر را درک کنند و شرایط فرهنگی و اجتماعی زمان خودشان را به نحو احسن به نمایش بگذارند، برایم جذابیت زیادی داشت و باعث شد این سریال را کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فقط یک قصه عاشقانه را در دل تاریخ تعریف می‌کنید یا به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان هم می‌پردازید، توضیح داد: مسلما علاوه بر تعریف درام عاشقانه در لایه‌های زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازیم. فکر می‌کنم این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی شود.

این کارگردان درباره انتخاب پانته‌آ پناهی‌ها برای این مجموعه گفت: پناهی‌ها نقش اصلی سریال را بازی می‌کند، اما در حال حاضر نمی‌توانم توضیح بیشتری درباره این شخصیت بدهم. با توجه به اقتضائات فیلمنامه، ما بهترین گروه را برای بازیگران این مجموعه انتخاب کردیم که ترکیبی از بازیگران تئاتر، سینما و نابازیگران هستند.

وی درباره این‌که آیا قصه بانوی عمارت زنانه است، توضیح داد: نقش زنان در این مجموعه پررنگ است.

علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش طبیب

سریال بانوی عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال بانوی عمارت

علی عمادی نیا بازیگر نقش یحیی
حسن حسینیان بازیگر نقش رمضان
سیاووش درخشی
سپیده کاشانی بازیگر نقش انیس
حسن علیرضایی بازیگر نقش میرزا رضا کرمانی
سحر سطوت بازیگر نقش زلیخا
محمد عباس زاده
سهیلا جوادی
پریسا امیریان بازیگر نقش مونس
فاطمه مرتاضی
حشمت آرمیده
علی اصغر یوسفیان بازیگر نقش یعقوب
شیرین اتفاق بازیگر نقش عمه قدم خیر
آرمین افصحی بازیگر نقش طاهر
فرشید صمدی پور بازیگر نقش غلامرضا بروجردی
نورالدین گودرزی بازیگر نقش مرتضی
علیرضا رنجبران بازیگر نقش نظم الدوله
مهدی تیموری

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش افسرالملوک
حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا قوانلوی قاجار
مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان
نیکی نصیریان بازیگر نقش آهو
رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد
غزل شاکری بازیگر نقش بهجت الملوک
شبنم فرشادجو بازیگر نقش مهرالنساء
صالح میرزا آقایی بازیگر نقش جهانبخش
فریدون سورانی
اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا
حسن سرچاهی بازیگر نقش عنایت
احسان امامی بازیگر نقش بکتاش
پاوان افسر بازیگر نقش پروین
مجید سعیدی
محمدصادق ملک بازیگر نقش گودرز
محمد فیلی بازیگر نقش حاج فتاح
رضا نجفی
سیروس میمنت بازیگر نقش وثیق الممالک
پرویز بزرگی بازیگر نقش کلنل کاساکو فسکی
سعید بحرالعلومی بازیگر نقش یاور اسدلله
احمد یاوری بازیگر نقش رجبعلی
مهتاج نجومی بازیگر نقش گلین باجی
مهری آل آقا بازیگر نقش گوهر
میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید
فرناز زهری بازیگر نقش سکینه
اسماعیل عسگری بهروز بازیگر نقش الیاس

سریال بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش افسرالملوک

سریال بانوی عمارت

مینا وحید بازیگر نقش جواهر

سریال بانوی عمارت

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان در بانوی عمارت

حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان میرزا قوانلو قاجار یکی از باتجربه ترین بازیگران مرد در عرصه تئاتر است که با ایفای نقش در بانوی عمارت توانست به اوج شهرت برسد. همچنین مریم مومن بازیگر نقش مقابل حسام منظور با هنرمندی بسیار دیدنی و منحصر به فرد باعث عاشقانه تر شدن مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شد که فیدبک بالایی را از هواداران خویش دریافت کرد.

سریال بانوی عمارت

درباره سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت ملودرام عاشقانه و تاریخی دارد که روایتگر سال های پایانی حکومت ناصرالدین شاه قاجار و پسرش مظفرالدین شاه است که شازده ارسلان یکی از افراد بلند مرتبه در آن دوران بوده است و در خلاصه داستان سریال بانوی عمارت عاشق دختری به اسم فخرالزمان می شود و او را برای همسری خویش انتخاب می کند. عشق میان شازده و فخری زبان زد مردم آن دوره می شود و در شب عروسی ارسلان با فخرالزمان، یکباره خبر مرگ ناصرالدین شاه به دست میرزای کرمانی به ارسلان میرزا می رسد و عروسی بهم می خورد. شازده ارسلان میرزا قوانلو قاجار یک شازده قاجاری است که از مقام و منصب دربار ناصرالدین شاه چیزی به وی تعلق نگرفته است. همسر اول شازده ارسلان به دلیل ابتلا به بیماری جنون در محل دوری زندگی می کند و ارسلان میرزا قوانلو قاجاری، فخرالزمان را به عنوان همسر دوم خود انتخاب می کند.

در شرح داستان سریال بانوی عمارت خواهید دید شازده همسری دارد که به علت جنون او را به دیاری دیگر فرستاده است و هرزچندگاهی به او سر می زند. برادر فخرالزمان یکی از بنکداران بزرگ پارچه در بازار تهران است که نقش بسیار مهمی را در داستان مجموعه تاریخی بانوی عمارت ایفا کرده است و پدر فخرالزمان سال ها قبل فوت کرده و برادر فخری در ابتدا با ازدواج خواهرش با شازده قاجاری تبار مخالفت می کند اما در نهایت فخری زن شازده ارسلان می شود. داستان کامل سریال بانوی عمارت را در این مقاله از سایت سماتک برای شما علاقه مندان شرح می دهیم تا بهتر بتوانید با کم و کیف قصه سریال بانوی عمارت ارتباط برقرار کنید.

برادر فخرالزمان که میرزا اسد نام دارد در ماجرای فوت ناصرالدین شاه به اتهام همدستی با میرزا رضای کرمانی دستگیر می شود و ارسلان میرزا که حال شوهر خواهر میرزا اسد می باشد از برادر زن دوم خود بازجویی بعمل می آورد. به دلیل اینکه میرزا ارسلان نتوانست به خوبی از برادر زنش بازجویی کند و از انجام این کار سر باز زد، او نیز به زندان افتاد؛ که تمامی این اتفاقات به دستور شخصیت حضرت والا در سریال بانوی عمارت رقم می خورد که نه کسی او را دیده است و نه می شناسد اما تمامی امور مهم مملکت زیر سر اوست و همین حضرت والا است که برای میرزا ارسلان و خانواده همسرش دردسر درست می‌کند. بانوی عمارت اگرچه با محوریت داستانی عاشقانه ساخته شد اما به خوبی فساد حاکم وقت سلسله قاجار یعنی ناصرالدین شاه و پسرش مظفرالدین شاه قاجار را به تصویر کشید.

نظرات