بهترین مکمل های زینک + زینک پلاس

0

یکی از مهم ترین مکمل هایی که باید خانم ها مصرف کنند، مکمل زینک است. در بازار این مکمل با برندها و مدل های مختلفی وجود دارد که می توانید از داروخانه ها تهیه کنید. در این پست بهترین مکمل های زینک را معرفی کرده ایم.

بهترین مکمل های زینک

بهترین مکمل های زینک

ابتدا بهتر است تفاوت مکمل های زینک و زینک پلاس را بدانید. مکمل های زینک فقط حاوی زینک هستند اما مکمل های زینک پلاس علاوه بر زینک حاوی ویتامین‌ها و در بعضی از موارد هم املاح معدنی و حتی عصاره‌های گیاهی نیز هستند.

زینک پلاس یوروویتال

بهترین مکمل های زینک

کپسول زینک پلاس یوروویتال (Eurho vital zink plus) محصول کشور آلمان و حاوی ۶۰ عدد کپسول حاوی ۱۰ میلی‌گرمی روی است و علاوه بر آن ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و دیگر مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌باشد. در این مکمل علاوه بر زینک، ویتامین C و ویتامین‌های گروه B، عناصر دیگری نیز یافت می‌شود: ژلاتین گاوی، روغن دانه سویا، روغن نارگیل، آهن و هیدروکسید آهن، کلسیم و ویتامین دی از جمله آنها هستند. همچنین می توان از زینک پلاس ۵ میلی گرم یوروویتال نیز استفاده کنید. حال بهتر است بررسی کنیم که هر کدام از عناصر قرص زینک پلاس برای چی خوبه!

شربت زینک دکتر کیدز (Dr Kids Zinc Syrup)

بهترین مکمل های زینک

شربت زینک دکتر کیدز یک محصول مختص کودکان و نوزادان است. بیش از هفتاد آنزیم به زینک وابسته هستند تا نقش خود را در هضم غذا و سوخت و ساز انجام دهند و کودکانی که به مقدار کافی زینک مصرف نمی کنند، در معرض خطر رشد ناکافی قرار دارند. این محصول علاوه بر زینک حاوی انواع ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین D3 و ویتامین K2 می باشد. این ترکیبات برای کمک به رشد و تقویت کودکان بسیار موثر هستند. این محصول با طعم دوست داشتنی پرتقال، بلع را برای کودکان آسان تر کرده است و همچنین مناسب برای استفاده در نوجوانان نیز می باشد.

قرص یونی زینک

بهترین مکمل های زینک

قرص یونی زینک حاوی روی (زینک)، انواع مختلف ویتامین های گروه B و ویتامین C است. این مکمل به طور اختصاصی برای ارتقا سلامت و زیبایی پوس و مو در نظر گرفته شده است البته در کنار آن فواید بیشمار دیگری نیز برای بدن به همراه خواهد داشت. یونی زینک تولید کشور ایران و تحت لیسانس لیبرتی سوئیس است.

قرص استرس فرمولا زینک لایف استایل

بهترین مکمل های زینک

قرص استرس فرمولا زینک لایف استایل محصول کشور آمریکا است. استرس فرمولا و روی فرمولاسیون ویژه‌ای است که شامل انواع ویتامین‌ها، به‌خصوص ویتامین‌های گروه ب (ب ۱، ب ۲، نیاسین, ب ۶، فولیک اسید، ب ۱۲، پانتوتنیک اسید و بیوتین) و روی می‌باشد.

از ویژگی‌های ویتامین های زینک پلاس می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ریزش مو در دوران حاملگی، نوجوانی و بزرگ سالی، درمان بعضی از موارد بی‌اشتهائی، درمان و جلوگیری از آکنه اشاره کرد.

نظرات