جذاب ترین انیمیشن های سال ۲۰۲۲ + خلاصه بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲

0

انیمیشن های سال ۲۰۲۲ دارای داستان های جذاب برای کودکان و حتی جوانان است که می توانید در روزهای بیکاری از دیدن آنها لذت ببرید. در این پست سعی کرده ایم جذاب ترین انیمیشن های سال ۲۰۲۲ را همراه با خلاصه داستان هایشان برایتان قرار دهیم تا بهتر بدانید کدام بر اساس سلیقه شخصی شما است. شما میتوانید با دانلود انیمیشن جدید اوقات خوشی را برای خود فراهم کنید

جذاب ترین انیمیشن های سال 2022

جذاب ترین انیمیشن های سال ۲۰۲۲

گر از علاقه‌مندان به تماشای انیمیشن هستید در این نوشتار که در آن به معرفی بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ پرداخته‌ایم، همراه باشید.

تماشای انیمیشن ها، یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان برای سرگرمی انجام داد. دنیای جذاب و سرگرم کننده انیمیشن‌ها، مسکنی برای تمامی دغدغه‌های حل نشدنی، در روزمرگی‌های زندگی است. در این نوشتار، قرار است به بررسی بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ بپردازیم و تازه‌ ترین کارتون های ۲۰۲۲ را معرفی کنیم.

تام و جری گاوچران

جذاب ترین انیمیشن های سال 2022

داستان انیمیشن تام و جری گاوچران از آنجا شروع می شود که این دو برای نجات یک مزرعه از دست یک شرور زمین خوار به صاحبین آن مزرعه که دختری گاوچران و برادرش هستند کمک می کنند، اما این اتفاق آنها را با یک ماجرای جدید روبرو می کند … انیمیشن تام و جری گاوچران بسیار جذاب است و می تواند کودک و حتی خود شما را ساعت ها محو تماشای خود نماید.

ماریس شگفت‌انگیز (The Amazing Maurice)

جذاب ترین انیمیشن های سال 2022

این انیمیشن اقتباسی از رمان فانتزی تری پراچت به کارگردانی توبی گنکل و دستیاری فلوریان وسترمن، و با حضور صداپیشگان برجسته بریتانیایی از جمله هیو لوری، امیلیا کلارک، دیوید تیولیس، جما آرترتون، دیوید تننت و هیو بونویل است. تری روسیو (که نویسندگی شرک را بر عهده داشت) فیلمنامه‌ای درباره‌ی یک گربه خیابانی نوشت که با یک موش کلاهبردار تحصیل کرده و سخنگو دوست می‌شود و با یکدیگر پول در می‌آوردند.

لیگ دی‌سی حیوانات خانگی فوق العاده (DC League of Super-Pets)

جذاب ترین انیمیشن های سال 2022

این اثر از تازه ترین کارتون های ۲۰۲۲ بوده که به کارگردانی دو تا از بهترین کارگردانان مطرح به نام‌های Jared Stern و Sam Levine ساخته شده و در تاریخ ۲۰ می اکران خواهد شد. داستان این انیمیشن روایت‌گر نجات دنیا در زمانی است که سوپرمن در تعطیلات به سر می‌برد.

این انیمیشن که در ژانر اکشن از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ محسوب می شود، به همکاری سگ سوپرمن با گربه‌ای پرنده می‌پردازد که برای جلوگیری از جنایت‌های بوجود آمده، از هیچ کمکی به یک‌دیگر کاستی نمی‌کنند.

لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League of Super-Pets) تازه‌ترین اثر انیمیشنی دنیای سینمایی DC است که داستان آن درباره‌ی سگ خانگی سوپرمن به نام کریپتو که صداپیشگی آن را دواین جانسون بر عهده دارد.

انیمیشن ۲۰۲۲ آتش دل

جذاب ترین انیمیشن های سال 2022

جورجیا دختر شانزده ساله ای که آرزو دارد اولین زن آتش نشان جهان باشد، اما در یک اتفاق شهر نیویورک توسط عده ای آتش افروز به آتش کشیده می شود و در این اتفاق تعداد زیادی از آتش نشان ها ناپدید می شوند، رئیس آتشنشانی از پدر جورجیا که یک بازنشسته است می خواهد تا به آنها در حل مشکل کمک کند، اما نداشتن نیروی کافی جهت مهار آتش جورجیا را وادار به تغییر قیافه می کند، او تصمیم می گیرد برای کمک به پدرش و سایر آتش نشانها خود را به شکل مرد جوانی به نام “جو” در آورد و در کنار دیگران به مبارزه با آتش بپردازد …

نظرات