اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم نغمه نوروز با نقشها + داستان و زمان پخش از آی فیلم

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم نغمه نوروز با نقشها + داستان و زمان پخش از آی فیلم

فیلم نغمه نوروز به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی فرد محصول سال ۱۳۹۲ است که برای اولین بار در همان سال از شبکه سهخ در ایام نوروز ۹۲ پخش گردید. این تله فیلم  بر گرفته از رمان معروف شب کریسمس است و حالا با گذشت چند سال آی فیلم در ایام نوروز ۱۴۰۱ تصمیم به پخش مجدد تله فیلم نغمه نوروز گرفت که در می توانید پنجشنبه ۴ فرورین ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲ از آی فیلم فارسی تماشا کنید

بازیگران فیلم نغمه نوروز (اسامی، بیوگرافی، عکس) + داستان و زمان پخش از آی فیلم

بازیگران فیلم نغمه نوروز (اسامی، بیوگرافی، عکس) + داستان و زمان پخش از آی فیلم

در این تله فیلم بازیگرانی چون سیاوش طهمورث ، زنده یاد پرویز پورحسینی ، شهرام ابراهیمی و غزال رضایی پور و آتش تقی پور، زنده یاد عزت الله مهرآوران ، محمدرضا عباس نژاد و….. به ایفای نقش پرداختند.

موضوع و داستان

پیرمردی خسیسی را روایت می کند که به هیچ عنوان حاضر به کمک به افراد کم بضاعت نمی باشد و خساست او به حدی است که حتی تشکیل خانواده هم نداده است و این امر باعث بوجود آمدن داستانی جذاب در شب تحویل سال نو می گردد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم نغمه نوروز با نقشها + داستان و زمان پخش از آی فیلم

“بازیگران فیلم نغمه نوروز ”، همگی از بازیگران معروف ایرانی هستند، داستان فیلم نغمه نوروز با عکس و با حضور بازیگرانی چون سیاوش طهمورث ، زنده یاد پرویز پورحسینی ، شهرام ابراهیمی و غزال رضایی پور و … تعدادی بازیگر ایرانی است که در آن ایفای نقش کردند

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «نغمه نوروز» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد در تهران انجام شده و «مصطفی علمی فرد» در ادامه گفت: بخش‌های مربوط به لوکیشن اصلی فیلم در بازار تهران، حوالی درکه و بهشت زهرا است.

اسامی بازیگران فیلم نغمه نوروز با نقش

وی درباره داستان فیلم توضیح داد : این فیلم برداشت آزادی از رمان سرود کریسمس چارلرز دیکنز است.

فیلم نامه این تله فیلم توسط سیدامین حسینیون نوشته شده که داستان پیرمردی خسیس را روایت می کند که به هیچ عنوان حاضر به کمک به افراد کم بضاعت نمی باشد و خساست او به حدی است که حتی تشکیل خانواده هم نداده است و این امر باعث بوجود آمدن داستانی جذاب در شب تحویل سال نو می گردد.

تدوین فیلم توسط مهدی مهرنیا و صداگذاری فیلم توسط مهدی اکبریان‌پور انجام می‌شود. ساخت موسیقی فیلم به بهنود یخچالی سپرده شده است.

سایر عوامل عبارتند از :

کارگردان: سید محسن یوسفی / مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران/مجری طرح : شرکت هورشید فیلم / مدیر برنامه ریزی و تولید :محمد عفراوی / مدیر صدابرداری : فراز عباسی / تدوین : مهدی مهرنیا / طراح صحنه و لباس : قاسم مربی / طراح چهره پردازی : آرمین اسماعیلی/ دستیار اول کارگردان : امیرعلی فارغی / موسیقی : محمد مهدی گورنگی /مدیر تدارکات : مهدی منیری/ مشاور تولید : فاطمه حیدری/ عکاس : پریسا ایمان پور .

نظرات