خلاصه داستان فیلم قدغن + بازیگران فیلم قدغن

4

فیلم قدغن مشابه فیلم های اجتماعی، وضع جامعه امروز را به تصویر کشیده است. برای اینکه بیشتر با داستان فیلم قدغن و بازیگران آن بیشتر آشنا شوید؛ این پست را تا انتها مطالعه کنید.

خلاصه داستان فیلم قدغن

فیلم قدغن یک ملودرام اجتماعی مهیج است و داستانی واقع‌بینانه از مسائل روز جامعه را روایت می‌کند. داستان این فیلم طبق گفته سازندگانش درباره بزه‌های خانوادگی و اجتماعی و نیز اتفاق‌هایی است که در بعضی خانواده‌ها رخ می‌دهد و وارد حریم ممنوعه می‌شود و سام درخشانی، ساناز سعیدی، افسانه چهره‌آزاد، محمود جعفری، علیرضا استادی، ونوس کانلی، ، کریم امینی و رزا بیات در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم قدغن

غلام، که در کارخانه ای مشغول کار است، شبی به پیشنهاد مدیر عامل (فتحعلی اویسی) به اتفاق همسرش قدسی برای کار به خانه ی او می روند. مدیر عامل غلام را برای تهیه ی تریاک به بیرون از خانه می فرستد و با دوستانش از قدسی هتک حرمت می کنند. غلام به کمک دوستانش مدیر عامل را به قتل می رساند. عبدالله نیز در گشت و گذارهای خود به کمک محمد همسر سابقش، ثریا خال دار، را در محله ی بدنام شهر می یابد و او را به قتل می رساند. غلام و عبدالله و امیر به همراه محمد و مهرو به زادگاهشان بوشهر می گریزند و در خانه ی یکی از دوستانشان پناه می گیرند. مهرو و محمد از آنها جدا می شوند و سرانجام سه دوست در درگیری با پلیس کشته می شوند.

اسامی بازیگران فیلم قدغن

بازیگران فیلم قدغن چه کسانی هستند؟ در قدغن بازیگرانی چونسام درخشانی، ساناز سعیدی، افسانه چهره‌آزاد، محمود جعفری، علیرضا استادی، ونوس کانلی، ، کریم امینی و رزا بیات به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم قدغن حدود ۹ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان قدغن را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود و با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سینمایی سام درخشانی می توان به عناوینی همچون خوب بد جلف، امشو، تگزاس، تخته گاز، پاستاریونی، نطفه شوم، هوس و خجالت نکش اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

سام درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.

 

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در فیلم قدغن

ساناز سعیدی بازیگر ایرانی است که در ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران به دنیا امد. او تحصیلاتش را در رشته مهندسی معماری به پایان رساند و سپس دوره های بازیگری اش را زیر نظر امین تارخ و فرهاد تجویدی گذراند. ساناز سعیدی در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال نفس وارد تلویوزیون شد و با نقش افرینی در سریال بچه مهندس به شهرت رسید.

ساناز سعیدی سابقه بازیگری در اثاری همچون قدغن و سودابه را در کارنامه بازیگری خود دارد.

سایر عوامل

اگر از تصویربرداری فیلم قدغن خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن جمشید الوندی بوده است. اگر صدای قدغن به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم قدغن یعنی میرزا گودرزی آشنا می‌کنیم. مهران روحانی چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم قدغن را برعهده داشت. در مجموع بیش از ۱۳ نفر در تولید فیلم قدغن نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

4 دیدگاه در “خلاصه داستان فیلم قدغن + بازیگران فیلم قدغن

  1. م گفت:

    فیلم قدغن سال۵۹ رو ترکیب زدی با این قدغن جدید. ی چی نوشتی و رفتی ب امون بخدا

  2. ریحان گفت:

    اینا چیه نوشتید؟من یه چیز دیگه دیدم

  3. عباس گفت:

    آره اصلا داستان فیلم این نیست

  4. سعید گفت:
    10

    سلام شما فکر کنم فیلمنامه ی تخیلی یه فیلم دیگه رو بجای فیلمنامه فیلم قدغن اختراع کردید . کلا فیلم رو برعکس کردید .

نظرات