بیوگرافی و عکسهای علی مسعودی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای علی مسعودی بازیگر و همسرش

علی مسعودی نویسند , بازیگر و استندآپ کمدین های خوب ایران است. نام او علیرضا مسعودی است که به علی مشهدی معروف شد است . وی بدلیل اینکه کار پدرش در زاهدان بود مدتی را در آنجا زندگی کرده است و بگفته خود خاطرات خوبی را در آنجا داشته است.

علی مسعودی

بیوگرافی علی مسعودی

علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی متولد ۱۳۵۱ در مشهد است. خودش می‌گوید بهتر است به جای «مسعودی» همان «مشهدی» صدایش کنیم. چون این نام به گوشش آشناتر است. پدرش نظامی بوده و برای همین بارها به شهرهای مختلف سفر می کردند و هرکدام از برادرها و خواهرها در یک شهر به دنیا آمدند. «ما در اصل باید ۱۳ تا بچه می‌بودیم. فکر می‌کنم پدرم می‌خواست قبیله درست کند. اما متاسفانه بچه ها با کوچک‌ترین اتفاق از بین می‌رفتند و تعدادمان کمتر شد.

همسر علی مسعودی

علی مشهدی در روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵ با انتشار عکسی خبر از ازدواج خودش را داد .

علی مسعودی

شروع فعالیت علی مسعودی

علی مسعودی کار نویسندگی را با نوشتن متن ‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها، داستان و فیلنامه سریال‌ هایی چون کوچه اقاقی‌ ها، طنز آشتی‌کنان،یک و نیم هفته، سریال سه در چهار و بخش‌ هایی از سریال ارث بابام، سریال آقا و خانم سنگی را نوشته است. به گفته خودش او یک نویسنده غریزی است. طرح اولیه فیلنامه سریال قرار گاه مسکونی را از خاطرات واقعی خود در دوران سربازی اش الهام گرفته و نوشته است به گفته خودش در سال ۷۰ در قرارگاه عملیاتی جنوب خدمت کرده است. این قرارگاه تا نزدیک‌ ترین شهر ۶۰ کیلومتر فاصله داشت و در وسط یک بیابان قرار گرفته بود. گذراندن خدمت سربازی در این محیط برای من خیلی دلچسب بود. ما می‌ توانستیم هر ۴۵ روز ۲۲ روز مرخصی داشته باشیم، اما من یک بار ۱۹۵ روز در قرارگاه ماندم و به مرخصی نیامدم.

آثار علی مسعودی

نویسندگی

ساعت خوش
آشتی‌کنان
کوچه اقاقیا(۱۳۸۲)
یک و نیم هفته
سه در چهار(۱۳۸۷)
ارث بابام
راه طولانی
قرارگاه مسکونی
آقا و خانم سنگی(۱۳۹۴)
سه دونگ، سه دونگ
ورود زنده‌ها ممنوع(۱۳۸۹جواد مزد آبادی)

سینما

ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)
شکلاتی (۱۳۹۵)
اکسیدان (۱۳۹۵) (نقش کوتاه)
ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)
ناردون (۱۳۹۴)

مجموعه تلویزیونی

سفر در خانه (۱٣٩٦ بهمن گودرزی)
تنهایی لیلا (۱۳۹۴ محمدحسین لطیفی)(در نقش شیخ قاضی پرونده زمین لیلا)
سه در چهار (۱۳۸۷ مجید صالحی)(در نقش دستیار منوچهر)
بزنگاه (۱۳۸۷ رضا عطاران)
لیسانسه ها (۱۳۹۶ سروش صحت)
سریال آرماندو

استندآپ کمدی
مسابقه خنداننده برتر سال ۱۳۹۴
مراسم ۹ دی در دانشگاه آزاد مشهد ۱۳۹۴

عکسهای علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مشهدی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

علی مسعودی

آشنایی مسعودی و رامبد جوان

آشنایی مسعودی و رامبد جوان به سال ها قبل بر میگردد.
مسعودی گفت:حدود ده سال پیش بود که رامبد عزیز یک شب اومد خونه من، و از ۹ شب من شروع کردم به خاطره تعریف کردن تا ۳ صبح و اون شب خیلی خندیدیم … و فردای اون روز ساعت ۲ ظهر بود که رامبد به من زنگ زد و گفت :علی من هنوز از دیشب نخوابیدم و هر موقع یاد صحبت های تو می افتم میخندم ! علی من یک روزی یک برنامه میسازم و تو باید بیایی و همینجوری خاطرات تو تعریف کنی.
تا اینکه این اتفاق در سری اول خندوانه رخ داد و علی مسعودی به برنامه دعوت شد.
رامبد جوان در آن برنامه قبل از اینکه مسعودی برای اولین بار استندآپ کمدیش رو اجرا کند گفت :میخوام امروز از کسی دعوت کنم که شما به طبع چهره اش رو نمیشناسید یک فیلنامه نویسیه که من به شخصه معتقدم باید بگذاره کنار و فقط این کار (استند آپ کمدی) رو انجام بده بایسته و ماجرا تعریف کنه و آدم غش کنه ازخنده! اولش قبول نمیکرد تا اینکه من ازش خواهش کردم که یک بار اینکار رو بکنه، خیلی هم خجالتی هست ولی من به هر صورت راضیش کردم که بیاد. اسمش هست علی مسعودی و معروفه به علی مشهدی !

نظرات