برنامه برفک و موضوع آن + برنامه طنز اجتماعی

0

برنامه برفک یک برنامه طنززاجتماعی است که به بررسی اوضاع مردم و دغدغه های روزمره مردم می پردازد. برنامه برفک به تهیه کنندگی سیدجواد سید محسنی کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما از شنبه ۱۴ اسفندماه روانه آنتن می‌شود.

برنامه برفک

خلاصه و موضوع برنامه برفک

برفک با نگاهی طنز و زبانی ساده به موضوعات روز اجتماعی، دغدغه‌های اخلاقی و … می‌پردازد و از دریچه نقادانه این موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهد.از جمله موضوعات این برنامه می‌توان به ازدواج آسان، ترافیک، اسراف، مطالعه، کرونا، چشم و هم‌چشمی، حسادت و … اشاره کرد. این برنامه با اجرای ندا غفاری و همراهی شخصیتی عروسکی به نام شربت با صداپیشگی پیمان قریب پناه و بازی حمید فضل اله روانه آنتن می‌شود.

زمان پخش برنامه

«برفک» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی که روزهای شنبه، چهارشنبه و جمعه به ترتیب ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۷:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
“برفک” با اجرای ندا غفاری و همراهی شخصیتی عروسکی به نام “شربت” با صداپیشگی پیمان قریب پناه و بازی حمید فضل اله به روی آنتن می رود.

برنامه ای جدید تحت عنوان “برفک” با نگاهی طنز به موضوعات روز اجتماعی و دغدغه های اخلاقی روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، “برفک” عنوان یکی از جدیدترین تولیدات شبکه دو سیماست که از امروز، شنبه ۱۴ اسفند ماه از این شبکه پخش می‌شود.

این برنامه با نگاهی طنز و زبانی ساده به موضوعات روز اجتماعی، دغدغه‌های اخلاقی و … می‌پردازد و از دریچه نقادانه این موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

از جمله موضوعات برنامه “برفک” می‌توان به ازدواج آسان، ترافیک، اسراف، مطالعه، کرونا، چشم و هم‌چشمی، حسادت و … اشاره کرد.

“برفک” با اجرای ندا غفاری و همراهی شخصیتی عروسکی به نام “شربت” با صداپیشگی پیمان قریب پناه و بازی حمید فضل اله به روی آنتن می رود.

به گزارش حرف تازه ، برنامه “برفک” کاری از گروه خانواده شبکه دوسیماست که به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی تهیه شده است و روزهای شنبه، چهارشنبه و جمعه به ترتیب ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

نظرات