بهترین کرم ضد چروک و جوان کننده پوست

0

بهترین کرم ضد چروک و جوان کننده پوست

یکی از مهمترین سوالات خانم ها و حتی آقایان انتخاب بهترین نوع و مارک کرم ضد چروک می باشد. همانطور که میدانیم پوست انسان نیاز به نگهداری و مراقبت دارد و با بالا رفتن سن خط اخم و چروک در پوست صورت انسان بوجود میاد ، هرچند نمی توان پروسه ی پیرشدن طبیعی پوست را متوقف کرد اما می توان این مرحله را به تعویق انداخت. با استفاده از کرم ضد چروک می توانید چروک های فعلی را بهبود بخشیده و مانع بوجود آمدن چروک های بیشتر روی پوست شوید

کرم ضد چروک

نکات مهم در انتخاب کرم ضد چروک

در ابتدا بدانید نوع پوستتان چیست؟ انواع پوست ها نیازهای متفاوتی دارند و محصولات آرایشی از جمله کرم های ضد چروک ممکن است تاثیرات و عوارض جانبی مختلفی روی برخی پوست ها داشته باشند.

اگر پوست چرب دارید بهتر است دنبال کرم ضد چروکی بگردید که بر پایه آب water-based هستند یا روی محصول اشاره به مناسب بودن برای پوست های چرب شده باشد. همچنین افرادی که پوست چرب دارند باید دنبال کرم های ضد چروک سبک تر باشند و محصولی خریداری کنند که در آن salicylic acid دارد. این ماده بعنوان یک لایه بردار مناسب برای پوست های چرب عمل کرده و می تواند منافذ باز پوست را ببندد. عصاره چای سبز می تواند ترکیب مناسبی برای پوست های چرب باشد.

اگر پوست خشک و حساس دارید انتخاب بهترین کرم ضد چروک برای شما سخت تر است. ممکن است کرم ضد چروک روی پوست شما حساسیت، خارش و قرمزی ایجاد کند. بنابراین اگر پوست خشک و حساس دارید بهتر است از محصولی که در آن رتینول استفاده میشود، مصرف نکنید. این ماده پوست را خشک تر می کند. محصولی که retinaldeyde دارد می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. این ماده رتینول سبک تر و ضعیف تر است. افرادی که پوست خشک و حساس دارند بهتر است دنبال کرم های چرب یا oil-based باشند.

معرفی بهترین کرم ضد چروک

کرم ضد چروک دری دی یم لیراک

کرم ضد چروک

کرم ضد چروک دری دی یم لیراک مناسب پوست های خشک و خیلی خشک و ۱۰۰% گیاهی بوده و همراه با عوامل مرطوب کننده پوست، به مقابله با پیری زودرس پوست می پردازه. این کرم سرشار از ویتامین E، عصاره های گیاهی فعال جهت ترمیم و بازسازی پوست و عوامل ضد رادیکال آزاده.

کرم ضد چروک ریچ ایزوفیل اوریاژ

کرم ضد چروک

کرم ضد چروک ریچ ایزوفیل اوریاژ با بهره مندی از ترکیبات بسیار موثر باعث پر کردن خطوط چهره، رفع چین و چروک و مقابله با عوامل آسیب رسان محیطی می شه. این محصول از افتادگی پوست جلوگیری کرده و به آن حجم و رطوبت می بخشه.

کرم ضد چروک ایستیال پلاس اون

کرم ضد چروک

کرم ایستیال پلاس اون ضد چروک و روشن کننده پوسته. این کرم با اثرگذاری بر چروک های ریز و کم عمق صورت و گردن باعث کاهش و رفع چروک ها شده و با استفاده مداوم پوست نه تنها شفاف و درخشان می شه بلکه عمق و تعداد چروک ها هم کم می شه.

کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال سینره

کرم ضد چروک

این محصول به گونه ای طراحی شده که بتونه با عوارض ناشی از افزایش سن به مقابله بپردازه. این محصول، با ایجاد حالت آرامش در عضلات صورت، فشار ناشی از انقباض عضلات بر روی پوست رو از بین می بره و به رفع چین و چروک ها کمک می کنه.

نظرات