سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

0

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱ همانند سالهای گذشته دارای معمولا دارای ژانر طنز هستند. در این پست به معرفی سریال های عید نوروز پرداخته ایم. با آشنایی هر چه بهتر این سریال ها می توانید انتخاب کنید کدام یک را ببینید.

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

سال ۱۴۰۰ به سرعت در حال سپری شدن است و اولین ماه از فصل زمستان نیز رو به پایان می باشد. با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام نوروز، اخبار متفاوتی از ساخت سریال های نوروزی به گوش می رسد.

گروهی از مردم تصمیم می‌گیرند تا راهی سفرهای نوروزی شوند و گروه دیگری هم هستند که یک استراحت طولانی و آرام را به عنوان بهترین گزینه موجود برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. اقلیتی از مردم اما تصمیم متفاوتی اتخاذ می‌کنند؛ آن‌ها از تعطیلات نوروز به عنوان فرصتی برای تماشای سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی جذاب سال استفاده می‌کنند. در این میان سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون هم گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

فصل سوم سریال «زیرخاکی» هم به کارگردانی جلیل سامان است. ضبط این سریال که برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما تولید می‌شود، فعلاً در تهران ادامه دارد.

فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیرو‌های بعثی در جبهه به پایان رسید.

برخی بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، رایان سرلک و ستاره پسیانی.

شبکه دو و خداداد

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

پخش سریال های نوروزی ۱۴۰۱ را می‌توانید از شبکه دو نیز پیگیری کند. علی غفاری کارگردان بچه مهندس این بار با خداداد به آنتن نوروزی تلویزیون برمی‌گردد. مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سه‌شنبه در تهران کلید خورد. این سریال نوروزی قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

علی غفاری کارگردانی که به علت ساخت فیلم سینمایی تک تیرانداز نتوانست سری جدید بچه مهندس را برای ماه رمضان ۱۴۰۰ بسازد و احمد کاوری کارگردان این فصل شد. حالا او به همراه سعید سعدی تهیه‌کننده از هفته گذشته، این مجموعه نوروزی را کلید زده‌اند.

شبکه ۳ با سریال «جناب عالی»

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

سریال طنز «جناب عالی» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی یکی از گزینه های پخش نوروز است.

این سریال ۱۵ قسمتی در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده و با نگاهی طنز به نقد سیستم اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کارها می‌پردازد.

در سریال جناب عالی بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی ، بیژن بنفشه‌خواه ، میرطاهر مظلومی ، مهوش وقاری ، گیتی معینی ، رضا بنفشه‌خواه ، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور ، محمد الهی ، کیوان صباغ ، رضا سخایی ، میثم سجادی ، امیر محاسبتی ، جواد سلطانی ، مصطفی پروین ، ایمان راد ، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

شبکه پنج | سریال دردسرهای شیرین

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱

سریال دردسرهای شیرین به عنوان گزینه قطعی شبکه پنج سیما برای پخش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ انتخاب شده است. سهیل موفق کارگردانی این سریال را برعهده دارد و سید علی اکبر محمودی مهریزی هم تهیه‌کنندگی سریال را به دوش می‌کشد. داستان سریال دردسرهای شیرین روایت مشکلات زندگی یک زوج جوان است که با چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند. فیلم‌برداری این سریال هم‌چنان در شهر تهران دنبال می‌شود.

نظرات