بیوگرافی و عکس های مینا نوروزی فرد بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های مینا نوروزی فرد بازیگر

بیوگرافی مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد (زاده ۱۳۴۴ در املش گیلان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، در شهرستان املش استان گیلان بدنیا آمده است و همسر وی نیز از کارگردانان شناخته شده تئاتر می باشد.

دیپلم بازیگری خود را از مجتمع آموزشی سینما گرفته است.

اولین کار نمایشی وی بنام تصویرهای شکسته سال ۱۳۶۴ در تالار سنگلج و سپس نمایش زیر گذر لوطی صالح بود.

همسر مینا نوروزی فرد

خانم مینا نوروزی فرد همسر امیر قاسم راضی از کارگردان صاحب نام که بیشتر در هلند شناخته شده است , می باشد، از فرزندان آنها اطلاعاتی در دست نیست.

امیرقاسم راضی متولد ۱۰ بهمن ۱۳۳۸ در تهران است.

در سال ۱۳۸۰ وارد دانشگاه هنرهای دراماتیک شد و ده سال بعد برای ادامه تحصیل به هلند مهاجرت کرد، او از سال ۱۳۷۰ برنده ده ها جایزی از جشنوراه حیدآباد، هامبورک، تایوان، آفریقا برای فیلم های کوتاه خود شده است.

مینا نوروزی فرد

علایق مینا نوروزی فرد

بیشتر موسیقی سبک سنتی گوش می دهم، شدیدا از آشپزی کردن لذت می‌برم و کباب ترش و فسنجان , به سبک شمالی را خیلی دوست دارم.

کتاب خواندن، فیلم دیدن و گذراندن با خانواده، لذت بخش ترین لحظات زندگی برای من است، مسافرت را, دوست دارم دیدن جاهای بکر را بیشتر دوست دارم.

غیر از زادگاهم املش و قشم را خیلی دوست دارم.

به ورزش علاقه زیادی دارم بخصوص فوتبال می بینم و تیم تراکتور را دوست دارم چون آذری‌ ها را دوست دارم. برنامه نود را هم می‌ بینم و لذت می‌برم.

رمان و کتاب‌ های روانشناسی را خیلی دوست دارم.

ضمن اینکه کتاب‌ های تاریخی را هم همیشه به توصیه یکی از معلم‌ هایم که می‌ گفت انسان باید از تاریخ , کشور خود مطلع باشد می‌ خوانم.

فیلم شناسی مینا نوروزی فرد

سینمایی

اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند (۱۳۹۱)
۵۷۸ روز انتظار (۱۳۹۰)
باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶)
کنعان (۱۳۸۶)
کودک شاعر (۱۳۸۱)
شور عشق (۱۳۷۹)
آسمان پرستاره (۱۳۷۸)
سلام به انتظار (۱۳۷۴)
شاخ گاو (۱۳۷۴)
فرمان آتش (۱۳۷۴)
عروسی خون (۱۳۷۳)
آخرین خون (۱۳۷۲)
دره هزار فانوس (۱۳۷۲)

مینا نوروزی فرد

تلویزیونی

سریال کوبار

سریال خانواده دکتر ماهان

۱۳۹۳ عروس بازیگر حمیدرضا لوافی شبکه استانی سمنان
۱۳۹۳ نیلی‌تر از مهتاب بازیگر محسن یوسفی
۱۳۹۲ بال‌های خیس بازیگر عباس رنجبر
۱۳۹۱–۱۳۹۲ خانه‌ای روی تپه بازیگر داریوش یاری شبکه دو
۱۳۹۱ به خاطر مونا بازیگر
۱۳۸۹ آسمان همیشه ابری نیست بازیگر سعید عالم‌زاده
۱۳۸۹ سیمرغ بازیگر سعید عالم‌زاده
۱۳۸۸ دفترخانه شماره ۱۳ بازیگر سیدوحید حسینی شبکه یک
۱۳۸۸–۱۳۸۷ امین و مینا بازیگر هنگامه مفید و مریم مصفا نوروز ۱۳۸۸ شبکه قرآن
۱۳۸۵ صیام و تیام بازیگر
۱۳۸۳ مروارید سرخ بازیگر شاپور قریب و مسعود رسام شبکه تهران
۱۳۸۱ جاده‌های سبز شمال بازیگر اصغر زائری
۱۳۸۰ عشق سال‌های جنگ بازیگر علی بهادر
۱۳۸۰ پرونده‌های مجهول بازیگر جمال شورجه شبکه ۲
۱۳۷۷ صدف و مروارید بازیگر محسن شهابی برنامه کودک و نوجوان شبکه دو
۱۳۷۷ دنیای شیرین دریا بازیگر بهروز بقایی
۱۳۷۷–۱۳۷۶ پسران عاقل بازیگر
۱۳۷۴ داستان یک شهر بازیگر خسرو معصومی شبکه ۱
۱۳۷۲ مزد ترس بازیگر حمید تمجیدی

تئاتر

پنجره فولاد (۱۳۸۶)

مصاحبه با مینا نوروزی فرد

از زمان کودکی می خواستم بازیگری شود و صد در صد مطمئن بودم روزی خواهم شد چون من ترک هستم و ترک ها, وقتی تصمیم بگیرند دنیا را هم عوض می کنند.

از کلاهبرداری تا دستفروشی مینا نوروزی فر در مترو

مینا نوروزی فدر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی اعلام کرد:ماه هاست که مشغول خانه داری هستم و از کارهای تئاتری و تلویزیونی هیچ خبری نیست. همین می شود که ۳۰نفر از بانوان سینما که بیکار شده اند نامه می نویسند. من هم به دنبال این هستم که از مترو اجازه بگیرم و بروم داخل یکی از واگن ها دستفروشی کنم.مینا نوروزی فر

وی افزود:کار تنها برای یک عده خاص است و برخی از طریق دوستان خود مشغول می شوند، به همین دلیل برخی با بیکاری مواجه می شوند. در این میان عده ای می نویسند که دیگر نیکی کریمی توقع نقش عروس را ندارد. آنها نمی دانند این افرادی که اعتراض می کنند، در واقع نمی خواهند نقش یک دختر ۱۸ ساله یا بازیگر اصلی را ایفا کنند. این افراد در واقع خواهان ایفای نقشی در جایگاه خود هستند.

بازیگر “اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند” ادامه داد:به دنبال راه اندازی شغلی برای هنرمندان بیکار هستم؛ زیرا این افراد آدم های محترمی هستند که بیکاری آنها را آزار می دهد. درهر شغلی به هر حال بیکاری وجود دارد اما ما نمی دانیم که چگونه تعریف کنیم که بازیگری هم شغل است. چرا برای آنها فکری نمی کنند؟ برخی تنها منبع درآمدشان همین بازیگری است.

وی ادامه داد:گاهی می بینیم عده ای وارد این کار می شوند که حتی این حرفه را نمی شناسند. اما به هر حال از طریق برخی رفاقتها وارد دنیای بازیگری و هنر می شوند. این درحالی است که امثال من مدتها در این حرفه فعالیت داشتند، بیکار هستند، البته من خودم کار تولید را هم با احتیاط انجام می دادم؛ زیرا ممکن بود پولش به من بازنگردد و نهایتا آخرین باری که با یکی از تهیه کننده ها در کار تولید همکاری داشتم آن فرد پول همه را خورد.

نوروزی فرد گفت:۳۰ سال کار تلویزیونی انجام دادم و خود را یک بازیگر تلویزیونی می دانم. به نظرم تلویزیون از ما که در واقع کارمندانش هستیم باید حمایت می کرد که نکرد.

بازیگر” دنیای شیرین دریا” تصریح کرد:همسرم کارگردان است و متأسفانه او هم مشغول نیست. در واقع به این ترتیب امرار معاش به سختی انجام می شود. بخش زیادی ازاعتراض ۳۰ خانم بازیگر هم به خاطر به سختی افتادن شرایط مالی و امرار معاش بود. این را هم باید بگویم یک بخشی از اموال من را کلاهبرداری کردند و یک بخش دیگری را هم که پس انداز کرده بودم، در دوران بیکاری از بین رفت.

نوروی فرد ادامه داد:۲ سال است که درگیر کارهای کلانتری و دادگاه هستم. یکی از آقایانی که زمانی درسینما جزو بچه های صحنه بود از ۴۰ نفر از بچه های سینمایی کلاهبرداری کرد از من هم ملکی به ارزش ۳ میلیارد تومان برد. این پول در واقع مربوط به ملک ما در فشم بود. او بعد از کلاهبرداری در فیلم هایی همچون “پرویز”،” در دنیای تو ساعت است؟” و ” احتمال باران اسیدی” مشارکت داشت که هم اکنون متواری است. او از بچه های سینمایی خانه، مغازه، ماشین و پول کلاهبرداری کرد. بیشترین کلاهبرداریش هم از من بود.

بازیگر”شور عشق” ادامه داد:در حال حاضر کسی می تواند کار کند که خودش سرمایه گذاری کند و یا یکی از اطرافیانش در کارهای سینمایی باشند.

نوروزی فرد گفت:آخرین باری که در فیلم به ایفای نقش پرداختم دریک فیلم کوتاه برای جمال شورجه درسال ۹۴ بود و بعد از آن درهیچ کاری حضور نداشتم. من گاهی اوقات وقتی کارنامه کاریم را مرور می کنم، می بینم که کارهای خوبی زیادی در آن وجود دارد اما در این چند ساله اوضاع خراب شده و دیگر افرادی مثل من درکارها حضور ندارند. بیشتر بازیگران غیر حرفه ای حضور دارند که اتفاقا جایزه هم می گیرند.

این بازیگر خاطر نشان کرد:امیدوارم موضوعاتی همچون کلاهبرداری ریشه کن شود و فضای سالمی بوجود بیاید که نفس کشیدن در آن سخت نباشد.

عکس های مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد

نظرات