اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ما همه مرده ایم + داستان و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ما همه مرده ایم + داستان و عکس بازیگران زن و مرد این سریال همراه با معرفی کامل و جزئیات پخش و تعداد قسمت های آن را با بازی بازیگران مطرح کره ای چون چون چان یونگ و پارکه و یی هیون و تعدادی بازیگر جوان کشور کره را در ادامه ببینید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ما همه مرده ایم + داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال ما همه مرده ایم با نقش + داستان و عکس بازیگران

سریال “ما همه مرده ایم” با نام اصلی All of Us Are Dead, سریالی کره جنوبی به کارگردانی لی جه-کیو و کیم نام-سو است. این سریال در ژانر آخرالزمانی، هیجان انگیز و ترسناک که فصل اول آن در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۲ در کره جنوبی ساخته شده است. “ما همه مرده ایم” که برای اولین بار از شبکه نتلفیکس در قالب ۱۲ قسمت منتشر شده است، قرار است به زودی بر روی پلتفر های شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این سریال، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران سریال ما همه مرده ایم (بیوگرافی و عکس) و زمان پخش آن در سال ۱۴۰۰ می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

خلاصه داستان

سریال ما همه مرده ایم روایتگر ماجرای جذاب پیرامون دبیرستانی است که تبدیل به محل انفجاری برای شیوع ویروس زامبی می‌شود. دانش‌آموزان گیرافتاده باید برای راه خروج مبارزه کنند یا تبدیل به یکی از مبتلایان خشن شوند.

خلاصه داستان سریال ما همه مرده ایم

گفتنی است در ۱۲ آوریل ۲۰۲۰، نتفلیکس از طریق یک خبر رسمی اعلام کرد که جی‌تی‌بی‌سی استودیوز و فیلم مانستر یک مجموعه به نام ما همه مرده‌ایم تولید خواهند کرد که بر پایهٔ وب‌تون مشهور اکنون در مدرسهٔ ما است.

دانلود سریال سریال ما همه مرده ایم all of us are dead

تولید این مجموعه در اوت ۲۰۲۰ به دلیل شیوع مجدد کووید ۱۹ در کره جنوبی موقتاً متوقف شد. با این حال پخش این سریال، با استقبال گسترده ای رو به رو شده و در عرض چند روز طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال ما همه مرده ایم به همراه نقش

  • یون چان-یونگ در نقش چونگ-سان
  • پارک جی-هو در نقش اون-جو
  • چو یی-هیون در نقش نام-را
  • پارک سالمن در نقش لی سو-هیوک
  • یو این-سو در نقش یون گی-نام
  • لی یومی در نقش لی نا یون
  • و…

اسامی بازیگران سریال ما همه مرده ایم All of Us Are Dead به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: لی جه-کیو و کیم نام-سو، نویسنده: چون سونگ-ایل، تولید کننده: جی‌تی‌بی‌سی استودیوز، فیلم مانستر، توزیع‌کننده: نتفلیکس.

نظرات