اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال انقلاب زیبا با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال انقلاب زیبا با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال انقلاب زیبا”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده با بازی آزاده صمدی است. این سریال محصول سال ۹۳ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در مرداد همان سال از شبکه یک سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در بهمن ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال انقلاب زیبا با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

بیوگرافی همه بازیگران سریال انقلاب زیبا با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال انقلاب زیبا با بازی آتیلا پسیانی ، آزاده صمدی (زیبا) علیرضا کمالی (حامد همسر زیبا) فریبا کوثری (مادر حامد) ، نوش‌آفرین رحمانی (بهار) ، مجید واشقانی (سروان بهرامی) ، ماریه تهرانچی، نیوشا مدبر و تعدادی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی و بیوگرافی بازیگر نقش در سریال انقلاب زیبا با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “انقلاب زیبا” روایتگر ماجراهای زندگی زوجی جوان به نامهای “زیبا” و “حامد” است که در یک شرکت معماری همکار هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، اما جابر ناپدری زیبا در کودکی، زیبا و مادرش را ترک کرده و از کشور خارج شده‌است. از طرفی پدر حامد و پدر و مادر واقعی زیبا در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده‌اند.

خلاصه داستان سریال انقلاب زیبا

حامد با مادر خود زندگی می‌کند. زیبا در خانواده‌ای با تفکرات مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با حامد دارد، اما با وجود این هر دو به یکدیگر علاقه‌مندند. حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال انقلاب زیبا به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال انقلاب زیبا به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهرنگ توفیقی، تهیه کننده: رامین عباسی زاده، نویسنده: حامد عنقا، دستیار اول کارگردان: فروزان جلالی، منشی صحنه: غزل رشیدی، تیتراژ و جلوه های ویژه: رضا اخلاق نژاد، دستیار تولید: فواد بوربور، دستیار تهیه: اله کشوری و بهروز کریمی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح صحنه: محسن نصرالهی و پیام اسکندری، طراح لباس: نازی پرتوزاده، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراحی و ترکیب صدا: نادر تاجر بادامچی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، خواننده: محمدرضا علیمردانی، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: امیر شیبان خاقانی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح تیتراژ: رامین عباسی زاده.

نظرات