اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم باران با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم باران و بیوگرافی نقش های لطیف، معمار، باران، سلطان و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم باران، فیلم ایرانی به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه کنندگی مجید مجیدی و فواد نفاس است. این فیلم محصول سال ۱۳۷۹ و در ژانر درام، اجتماعی و عاشقانه ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم بهمن ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم باران با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم باران به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم باران و بیوگرافی نقش های لطیف، معمار، باران، سلطان و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

فیلم “باران” روایتگر ماجرای لطیف “کارگر” روستایی است که مسئول خدمات و تغذیه کارگران نیز هست، باخبر می‌شود که بعد از مجروح شدن یک کارگر افغانستانی، اینک پسر او “رحمت”، جایش مشغول کار است.

خلاصه داستان فیلم باران

به دلیل جثه ضعیف “رحمت” وظیفه خدمات دادن به کارگران را به او می‌سپارند و “لطیف” کار راحت خود را از دست می‌دهد. این کار لطیف را عصبانی می‌کند و او در پی آزار رحمت برمی آید. یک روز متوجه می‌شود که رحمت در واقع دختری است به نام باران که از سر ناچاری در میان مردان به جای پدر کار می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که لطیف به کمک باران بیاید و در این بین به او دل می‌بندد…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم باران به همراه نقش

  • حسین عابدینی در نقش لطیف
  • رضا ناجی در نقش معمار
  • زهرا بهرامی در نقش رحمت-باران
  • حسین رحیمی در نقش سلطان
  • غلامحسین بخشی در نقش نجف
  • حسین محجوب
  • و…

اسامی و بیوگرافی بازیگران باران به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید مجیدی، مشاور فیلمنامه: فواد نحاس، تهیه کننده: فواد نحاس و مجید مجیدی، مدیر فیلمبرداری: محمد داودی، مدیر تولید: سعید سیدزاده، تدوین تصویر و صدا: حسن حسندوست، طراحی – صداگذاری و ترکیب صداها: محمدرضا دلپاک، موسیقی: احمد پژمان، صدابرداری همزمان: یدالله نجفی، طراح صحنه: بهزاد کزازی، طراح چهره پردازی: محسن موسوی، دستیاران کارگردان: سیروس حسن پور – حسن نجفی و بهزاد رفیعی، طراح لباس: بهزاد کزازی و ملک جهان خزاعی، عکاس: حافظ احمدی، منشی صحنه: منیر قیدی، دستیار فیلمبردار: مصطفی بافرونی، دستیار طراح و مدیر صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر تدارکات: مهدی شنی و رضا حمیدی، جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، مدیر مالی: هرمز لاریجانی.

نظرات