اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم ضد و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم ضد، فیلم ایرانی به کارگردانی امیر عباس ربیعی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و سیاسی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “ضد” روایتگر ماجرایی جذاب است که از زمستان سال ۵۹ شروع می‌شود وتا تابستان ملتهب سال ۶۰ ادامه می‌یابد. این فیلم درباره یک عشق در دلِ حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود.

خلاصه داستان فیلم ضد

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «بعضی آدم‌ها می‌توانند بر «ضدِّ» هدفی باشند که همه می‌پندارند در خدمت آن هستند. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد…» گفتنی است تمایل و علاقه‌ی ربیعی، کارگردان این فیلم به تاریخ معاصر خصوصا اتفاقات ۵۰ سال اخیر انکار شدنی نیست، او پیشتر نیز فعالیت‌های حزب توده را در اوایل دهه‌ ۶۰ در فیلم قبلی خود «لباس شخصی» دستمایه‌ی اثر خود قرار داده بود.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ضد به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ضد به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردانی امیر عباس ربیعی، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، چهره‌پرداز: مرتضی کهزادی، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، تدوین: مهدی سعدی، صدابردار: علی عدالت‌دوست، صداگذار: امین شریفی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، جلوه‌های میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های بصری: محمد لطفعلی تدوین: مهدی سعدی.

نظرات