اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهرک با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم شهرک و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم شهرک، فیلم ایرانی به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهرک با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “شهرک” روایتگر ماجرای “نوید فلاحتی” جوان علاقمند به بازیگریست که در تست بازیگری برای یک فیلم بزرگ با کارگردانی مطرح پذیرفته می‌شود. نوید در آستانه رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی همان بازیگر شدن است. اما برای رسیدن به نقش و حضور در این فیلم باید شرایط ویژه تمرین و قرارداد را بپذیرد، او می‌پذیرد و به همراه دیگر بازیگران وارد شهرک می‌شود و…

خلاصه داستان فیلم شهرک

فیلم «شهرک» ساخته‌ی علی حضرتی دومین اثر او پس از فیلم سازهای ناکوک است. حضرتی که پیشتر در کارنامه‌ی خود سابقه‌ی تهیه‌کنندگی سینما و تئاتر را داشته است این فیلم را در ژانر اجتماعی ساخته است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهرک به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهرک به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: علی حضرتی، تهیه کننده: علی سرتیپی، مدیر فیلمبرداری: علی‌رضا برازنده، تدوین: ژیلا ایپکچی، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، موسیقی: شورا کریمی، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علی افشین راد، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراحی صدا: نعیم مسچیان، میکس: ایرج شهزادی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، اصلاح رنگ: نیما دبیرزاده، دستیار اول کارگردان: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان، مشاور رسانه‌ای: نگین موسوی، ساخت فیلم پشت صحنه: مانی قدرت نما.

نظرات