اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل نرگس با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم فصل نرگس و بیوگرافی نقش های رضا فرجام، ایلیا، آیلار، گیسو و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم فصل نرگس، فیلم ایرانی به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در مرداد ۹۶ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل نرگس با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم فصل نرگس به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم فصل نرگس و بیوگرافی نقش های رضا فرجام، ایلیا، آیلار، گیسو و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

فیلم “فصل نرگس” روایتگر قصه ای امید بخش با نگاه انسان دوستانه ای است. داستان این فیلم، داستان دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گر‌ه‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست که به صورت موازی روایت می‌شود.

خلاصه داستان فیلم فصل نرگس

نگار آذربایجانی، کارگردان این فیلم، بیش از این آینه‌های روبرو در سال ۱۳۸۸ کارگردانی کرده است. او همچنین در دو فیلم نسل سوخته در سال ۸۷ و تهران ۵۹۵-۱۱ ج۴۸ در سال ۷۵ به عنوان بازیگر ظاهر شد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل نرگس به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل نرگس به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: نگار آذربایجانی، تهیه کننده سحر صباغ سرشت، فیلمنامه: نگار آذربایجانی، فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: سودابه سعیدنیا و خشایار موحدیان، موسیقی: ستار اورکی، طراحی صدا و میکس: رضا نریمی زاده، صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه و لباس: مهرزاد ضرابیان، طراح گریم: عبدالله اسکندری.

نظرات