تغییر سبک طرفداران آهنگ های خارجی از گذشته تا به امروز

4

همه‌ی ما در زندگی‌مان با آهنگ‌های خاصی خاطره داریم که شاید اگر هزاران سال نیز بگذرد، هیچ وقت نتوانیم آنها را فراموش کنیم و با هر بار گوش دادن به آنها تازگی و شادابی بیشتری را احساس خواهیم کرد. حال ممکن است بسیاری از افراد به آهنگ‌های ایرانی وابسته باشند و یا گروهی دیگر انواع و اقسام آهنگ خارجی را ترجیح دهند. این در حالی است که همانطور که می‌دانید در حال حاضر سبک و سیاق بسیاری از موزیک‌ها مخصوصاً از نوع خارجی نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده است. در واقع صحبت از ژانرهای تازه‌ای مانند هیپ هاپ است که امروزه علاقه‌مندان زیادی بدست آورده است و روز به روز نیز به تعداد این افراد افزوده می‌شود.

 دانلود آهنگ های خارجی

در این بین ظهور خوانندگان خارجی در سبک‌های مختلف، سلیقه‌های علاقه‌مندان به موسیقی را تا حد قابل توجهی تغییر داده است و حتی اگر عنوان کنیم که افرادی که در گذشته به موسیقی ژانر پاپ بهای زیادی می‌دادند، امروزه به دنبال انواع آهنگ خارجی هیپ هاپ یا همان رپ هستند تا از این‌رو بتوانند علایق‌شان را ارضا کنند. ضمن اینکه بعضی از خوانندگان سبک‌های پاپ و هیپ هاپ (رپ) به نسبت دیگر خواننده‌ها از شهرت بیشتری برخوردار شده‌اند و اکثر نگاه‌ها به سایت‌های ارائه دهنده‌ی موزیک این گونه خواننده‌ها هستند که از جمله می‌توان به افرادی مانند کاردی بی و آریانا گرانده اشاره کرد.

ما در این مقاله قصد داریم به اختصار در خصوص این دو خواننده معروف صحبت کنیم و در انتها نیز به یک سایت معتبر در جهت دانلود انواع و اقسام آهنگ خارجی اشاره خواهیم کرد.

کاردی بی معروف‌ترین خواننده هیپ هاپ

این خواننده که در ۱۱ اکتبر ۹۲ در آمریکا به دنیا آمده است، در حال حاضر از جمله بی‌رقیب‌ترین خواننده‌های هیپ هاپ در دنیا محسوب می‌شود که البته علاوه بر این حرفه، به بازیگری نیز مشغول است. درآمدزایی و مشهور شدن کاردی بی از سن ۲۱ سالگی آغاز شد. در آن زمان این خواننده آهنگ خارجی توانست با استفاده از شبکه‌ی واین و اسپانسرهای دیگر خیلی زود به شهرت دست یابد. اولین حضور حرفه‌ای این خواننده در بازیگری در سال ۲۰۱۵ رخ داد و درست یکسال بعد در کنار یک رپر بریتانیایی، خوانندگی را نیز تجربه کرد. همه‌ی این مسائل دست به دست هم داد تا کاردی بی اولین اجرا و آهنگ خود را در سال ۲۰۱۷ به نام bodak yellow منتشر کند.

حال اینکه صحبت از تغییر سبک طرفداران موزیک خارجی به سمت آهنگ‌های هیپ هاپ شد؛ از جمله دلایل آن را می‌توان به انتشار کارهای یکی پس از دیگری این خواننده‌ی آمریکایی مرتبط دانست. کاردی بی آنقدر در حرفه‌‌اش بی‌نظیر کار کرد که در سال ۲۰۱۷ به پنج جایزه مهم دست یافت و کسب این افتخارات در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه‌دار شد. ضمناً جالب است بدانید که نام کاردی بی در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است چرا که به اولین خواننده‌ی رپ تبدیل شد که ۱۰۰ آهنگ داغ در بیلبورد داشته است. ضمناً بیشترین ۱۰ آهنگ خارجی داغ بیلبورد در سبک آر اند بی نیز از آن این خواننده شده است.

دانلود آهنگ های خارجی

آریانا گرانده از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ

در ژانر پاپ خواننده‌های زیادی برای موزیک‌های خارجی وجود دارد که شاید یکی از معروف‌ترین آنها آریانا گرانده لقب بگیرد. این خواننده‌ی جوان در سال ۹۳ و در آمریکا متولد شده و در حال حاضر توانسته است طرفداران زیادی را بدست آورد. این خواننده‌ی محبوب در بازیگری نیز فعالیت داشته و در سن ۱۴ سالگی تئاتر کار می‌کرده است که از این رو توانست در سال ۲۰۰۹ اولین سریال خود را در نقش کت ولنتاین بازی کرد. ضمن اینکه این خواننده پاپ برای انیمیشن‌ها نیز صداگذاری کرده است که به نوبه‌ی خود به معروف شدن این خواننده دامن زده است. در کنار این موارد آریانا گرانده در سال ۲۰۱۰ تمام تمرکزش را برای تهیه آهنگ خارجی مدنظرش صرف کرد که البته این کار ملزم به تقویت صدایش بود که با کمک مربی‌اش موفق به انجام آن شد.

گفتنی است که اولین آلوم استودویی گرانده در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که «اراتمند شما» نام گرفت. این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا در رتبه اول جای گرفت و این موضوع سبب محبوبیت بیشتر این خواننده جوان شد. موزیک‌های پاپ این خواننده آنقدر علاقه‌مندان به موسیقی را جذب کرد که در نهایت آریانا گرانده موفق به کسب جوایز متعدد شد. از بهترین جوایز دریافت شده توسط گرانده می‌توان به جایزه صدای ۴ اکتاوه و گستره صوتی اشاره کرد. بوسه کریسمس، همه چیز من، زن خطرناک، شیرین کننده و ممنون، بعدی از جمله آلبوم‌های جذاب این خواننده محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در حال حاضر علاقه‌مندان به آریانا گرانده در سایت‌های معتبر انتشار آهنگ خارجی به دنبال جدیدترین موزیک‌های پاپ این خواننده هستند تا یک بار دیگر سندیتی بر تغییر سبک طرفداران به آهنگ‌های خارجی باشد.

اهمیت دانلود آهنگ‌های جدید خارجی

امروزه میل افراد به موزیک‌های خارجی افزایش یافته است. این موضوع را می‌توان در چند بخش بررسی کرد. ابتدا اینکه هنرمندان کشورمان نسبت به گذشته پسرفت داشته‌اند و دیگر خبری از موزیک‌های جذاب نیست. این موضوع حتی در خوانندگان معروف قدیمی ایرانی نیز دیده می‌شود. به همین علت افراد، بخصوص جوان‌های امروزی روی به آهنگ خارجی آورده‌اند. ضمن اینکه با روی کار آمدن انواع و اقسام خوانندگان با سبک‌های مختلف، دست علاقه‌مندان به موسیقی برای انتخاب خواننده برتر از دیدگاه‌شان باز شده است. در کنار این مورد از جمله دلایلی که می‌توان میل افراد را به موزیک‌های خارجی بیشتر دانست، یادگیری زبان خارجی است. در واقع بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا زبان‌های مختلف دنیا را یاد بگیرند که از این رو می‌توان به روش گوش دادن به موزیک‌های خارجی اشاره کرد. حتی در این میان آهنگ‌های هیپ هاپ هم می‌تواند کمک کننده باشد.

دانلود آهنگ های خارجی

اما از مهم‌ترین دلایل استقبال از آهنگ خارجی متون آهنگ‌هاست که دارای عمق و مفهوم جذاب‌تری نسبت به آهنگ‌های ایرانی هستند. در حال حاضر این امر به وضوح در اکثر موزیک‌های خارجی دیده می‌شود و هر چه پیش می‌رود، کیفیت بالای این موزیک‌ها، به طور کلی جای خالی آهنگ‌های ایرانی را پر کرده است که از این رو افراد، دیگر تلاشی برای روی آوردن به موزیک ایرانی نخواهند کرد. با تمام این تفاسیر اگر یک بستر معتبر و مطمئن برای دانلود آهنگ‌های خارجی وجود نداشته باشد، احتمالاً این گونه موزیک‌ها نیز به دست فراموشی سپرده خواهند شد. به همین دلیل ما در ادامه به یک مرکز و سایت معتبر به جهت دانلود انواع موزیک‌های خارجی اشاره می‌کنیم.

دانلود انواع آهنگ خارجی از سایت دیجیتال موزیک

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به دانلود موزیک خارجی دارید، کافی است که به سایت دیجیتال موزیک مراجعه کنید. این سایت که تماماً به موزیک‌های خارجی اختصاص داده شده است، خوراک مناسبی را برایتان در نظر گرفته است تا با استفاده از مطالب آن بتوانید به موزیک‌های دلخواه‌تان دست یابید.

در این سایت به انواع آهنگ خارجی خوانندگان پرداخته شده است که از جمله می‌توان به افراد مشهوری مانند کاردی بی و آریانا گرانده اشاره کرد که همه‌ی تک آهنگ‌ها و آلبوم‌های این دو خواننده با لینک‌های پرسرعت به جهت دانلود و استفاده قرار داده شده است. ضمناً در مجموعه دیجیتال موزیک از دیگر خواننده‌ها نیز پشتیبانی شده که به راحتی می‌توانید با استفاده از امکان جستجو در سایت به آهنگ مدنظرتان دست یابید. ضمناً گفتنی است که متن آهنگ‌های اکثر خوانندگان خارجی در رسانه دیجیتال موزیک برای طرفداران این گونه موزیک‌ها در نظر گرفته شده است که برای بهره‌مندی از هر کدام، کافی است که به سایت دیجیتال موزیک مراجعه نمایید.

4 دیدگاه در “تغییر سبک طرفداران آهنگ های خارجی از گذشته تا به امروز

  1. طرفدار گفت:

    سلام هرکی نظری داره خواننده محبوبی
    واینکه خواننده محبوب طرف با سلیقه تو جوردرنمیاد دلیل نمیشه به خواننده وطرفداراش هیت بده من الان طرفدار بلک پینگ و. بی تی اسم و بیلی ابلیش واریانه وغیره
    خواهشن هیت ندین

  2. آواکادویی گفت:

    به نظر من بیلی ایلیش خیلی هم صدای خوبی داره. مطمئنا تو از موسیقی هیچی نمیفهمی که میگی بیلی ایلیش به پای سلنا گومز نمیرسه 😒😒😒😒

  3. حسین گفت:
    1
    1

    بنظرم نسل جدید سلیقش واقعا افتضاحه و هیچکدوم از خواننده های نسل جدید مثل بیلی ایلیش یا بی تی اس به سلنا گومز و امینم اینا نمیرسن

  4. Niloo2020 گفت:

    خداییش کاردی بی با اون صدای وحشتناکش نباید حتی جز خواننده ها باشه چه برسه به خواننده های برتر…اه اه حالم ازش بهم میخوره

نظرات