فیلم کامل / لحظه خودکشی وحشتناک دختر و پسر از پل وکیل آباد مشهد را ببینید

4

فیلم کامل لحظه خودکشی دختر و پسر در وکیل آباد مشهد و ماجرای فیلم خودکشی دختر و پسر جوان در بلوار وکیل آباد مشهد از روی پل هوایی و اصل واقعیت ویدئو خودکشی دختر پسر در وکیل آباد مشهد را در ادامه با جزئیات میخوانید

فیلم کامل / خودکشی وحشتناک دختر و پسر در بلوار وکیل آباد مشهد از روی پل عابر

ماجرای فیلم خودکشی دختر و پسر در بلوار وکیل آباد مشهد از روی پل عابر

مجله حرف تازه – از ساعاتی پیش خبر خودکشی دختر و پسر در بلوار وکیل‌آباد مشهد در حال انتشار است و حالا پخش ویدئو و کلیپ لحظه خودکشی این دختر و پسر مشهدی در بلوار وکیل اباد جنجالی شده است. اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است که در ادامه این صفحه میخوانید:

لازم به ذکر است که درباره جزئیات خبر باید گفت: روز گذشته مردمی که در حال تردد در بلوار وکیل اباد مشهد بودند متوجه حضور دختر و پسر جوانی روی پل عابر پیاده شدند. اهالی که متوجه شدند این دو نفر قصد خودکشی دارند، اول با این دو جوان صحبت کردند تا آنها را مشغول کرده و بعد هم با پلیس و آتش نشانی تماس گرفتند. با حضور نیروهای امدادی در محل، خیابان بسته شد، همزمان هم صحبت با آنها آغاز شد اما پسر جوان خود را به پایین رها کرد و دختر جوان هم از سوی دیگر پل خودش را از روی پل به وسط خیابان پرت کرد.

همچنین ببینید: عکس / ماجرای خودکشی عاشقانه دختر و پسر لردگانی در دریاچه سد کارون

اما در همین رابطه رسانه شهرآرانیوز نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که ویدئوی خودکشی زوجی در بلوار وکیل آباد قدیمی است و پسر جوان سالم است.

ویدویی که شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ با عنوان خودکشی زوج جوان با هم از روی پلی در بلوار وکیل‌آباد در فضای مجازی منتشر شده، در واقع ویدئویی قدیمی و مربوط به چند هفته گذشته از خودکشی یک پسر بوده که به اشتباه در ویدئو پسر را نفر دوم خودکشی کننده (دختر) عنوان می‌کنند، این پسر که چند هفته قبل اقدام به پریدن از تابلوی تبلیغاتی پل وکیل‌آباد کرده بود خوشبختانه فقط از ناحیه یک دست دچار شکستگی شده و درمان وی هم انجام شده است.

4 دیدگاه در “فیلم کامل / لحظه خودکشی وحشتناک دختر و پسر از پل وکیل آباد مشهد را ببینید

  1. ت گفت:

    اگر الان بود میگفت حکومت پرتش کرده پایین

  2. امیر گفت:

    متاسفانه زیاد شده ولی طبق معمول همه چی سانسور میشه ،،

  3. امین گفت:
    1
    5

    ماها امید داریم شما از جانب خودت حرف بزن. هیچ جای دنیا مردمش اندازه ایران سرخوش نیست.

  4. عبدالرضا غیایی شاملو گفت:
    5
    1

    جوان ها و حتی نوجوانهای مملکت دیگر امیدی در دلشان باقی نمانده فقر، تنگدستی، انواع و اقسام محدودیتها، استرس و نگرانی و هزاران مشکل ریزو درشت دیگر.

نظرات