اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاناپه با نقش + داستان و تصاویر جنجالی بازیگران کاناپه

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاناپه با نقش + داستان و تصاویر جنجالی بازیگران کاناپه

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم کاناپه و بیوگرافی نقش های در فیلم کاناپه با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “فیلم کاناپه”، فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۹۵ با بازی فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان ، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، سمیرا ذکایی، مرحومه تینا عبدی، رزیتا سلطانی، و تعدادی بازیگر معروف ایرانی در ژانر درام – اجتماعی است. این فیلم از سال ۱۳۹۵ به دلیل استفاده بازیگران زن از کلاه گیس توقیف شده. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران زن و مرد فیلم سینمایی کاناپه (بیوگرافی و عکس) و داستان کامل و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید ال حواشی و خبرهای جدید توقیف می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاناپه با نقش + داستان و تصاویر جنجالی بازیگران فیلم سینمایی کاناپه

بیوگرافی بازیگران فیلم کاناپه با عکس جدید

فیلم کاناپه, (Canapeh) فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۹۵ با بازی فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان ، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، سمیرا ذکایی، مرحومه تینا عبدی، رزیتا سلطانی، و تعدادی بازیگر معروف ایرانی در ژانر درام – اجتماعی است. این فیلم از سال ۱۳۹۵ به دلیل استفاده بازیگران زن از کلاه گیس توقیف شده.

موضوع و خلاصه داستان فیلم کاناپه

«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می‌خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود.

اسامی بازیگران فیلم کاناپه با نقش + داستان و تصاویر جنجالی بازیگرانش

اسامی تمامی بازيگران فیلم کاناپه

از جمله بازیگرانی در این فیلم سینمایی بازی کردند میتوان به فرهاد آییش ، ابوالفضل پورعرب ، بابک حمیدیان ، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی ، سمیرا ذکایی، تینا عبدی ، رزیتا سلطانی، با حضور فریبا کامران و جهانگیر الماسی و … اشاره کرد.

 

ماجرا و علت توقیف

فیلم کاناپه سال ۱۳۹۵ ساخته شد و از آن زمان تا به امروز توقیف است، دلیل این توقیف هم استفاده از کلاه گیس برای حضور بازیگران خانم بدون حجاب در فیلم اعلام شده است. بازیگران زن زمان فیلمبرداری موهای سرشان را تراشیده بودند برای اثبات این موضوع که از کلاه گیس استفاده کرده‌اند و موهای خودشان نیست.

تصاویر جدید از پشت‌ صحنه فیلم «کاناپه» کیانوش عیاری که به خاطر استفاده بازیگران زن از کلاه‌گیس به جای پوشیدن روسری در خانه، ۵ سال است که در توقیف به سر می‌برد.

تمامی بازیگران زن این فیلم (فرگل فربخش، فریبا کامران، بیتا بیگی، آتوسا انواریان و زنده‌یاد تینا عبدی) موهای خود را برای بازی در این فیلم از ته تراشیدند، تا برای سکانس‌های داخل خانه، به صورت زندگی واقعی و بدون روسری (همراه با کلاه‌گیس) جلوی دوربین بروند.

عکس بازیگران فیلم کاناپه با کلاه گیس

عکس های بازیگران زن فیلم کاناپه

کلاه گیس به جای روسری

کیانوش عیاری: «به دلیل وجود کلاه گیس، کل فیلم نیاز به اصلاحیه دارد و اگر قرار بر اصلاحیه باشد باید کل فیلم را مجدد ساخت. فعلا قراری بر اکران فیلم وجود ندارد.»
به دلایل مسائل حجاب این فیلم قرار نیست اکران شود . با توجه به اینکه بازیگران فیلم نیز موهای سر خود را هم تراشیده بودند که از نظر شرعی مشکلی نداشته باشد ولی به دلیل نداشتن روسری با ممیزی هایی رو به رو شده است و دوران توقیف را به سر می برد.

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم کاناپه

از نکات جالب این فیلم توافق اولیه با ترانه علیدوستی و شهاب حسینی برای بازی در «کاناپه» بود که ترانه علیدوستی نیز با تراشیدن موهایش موافقت کرده بود که به دلیل طولانی شدن پیش‌تولید و همزمانی با ضبط فصل‌های ۲ و ۳ سریال «شهرزاد» این همکاری میسر نشد و فرگل فربخش و بابک حمیدیان این نقش‌ها را ایفا کردند.

خلاصه داستان فیلم کاناپه کیانوش عیاری

کیانوش عیاری درباره استفاده از کلاه گیس در فیلم کاناپه گفته: خودم سه بار اين تجربه را در فيلم‌هاي «دو نيمه سيب»، «بودن يا نبودن» و فيلم «بيدارشو آرزو» داشتم. خانم مرجانه گلچين، مرحومه لوريك ميناسيان و بهناز جعفري هم در بخشي از اين فيلم‌ها با پوستيژ ظاهر شدند. در فيلم «بودن يا نبودن» يك صحنه ١٥ ثانيه‌اي، «دو نيمه سيب» دو دقيقه و «بيدارشو آرزو» حدود سه دقيقه با اين چهره ظاهر شدند. اما خب اينها مسلما برايم كافي نبود.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی کاناپه

عوامل فیلم «کاناپه» :

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری
مجری طرح: شاهرخ دستور تبار
مدیر تولید: حسن آقا کریمی
گروه کارگردانی: برنامه ریز و دستیار کارگردان: شبنم عرفی نژاد
دستیار دوم کارگردان: مازیار حاجتی
منشی صحنه: سهیلا کاشفی
عکاس: مزدک عیاری
گروه صحنه: طراح صحنه: امیرحسین قدسی
دستیار صحنه :سعید رحیمی، بهنام قدیری
لباس: شکیبا یزدی
دستیاران صحنه: منا حداد، مینو صبری، غزال گل پیران، ثمین فروغی
گروه گریم: طراح گریم: نازنین عرفی نژاد
گریم: مهدیه اغرابی، محمدرضا گل افشار
گروه صدا: مدیر صدابرداری: علیرضا غفاری نژاد
گروه فیلمبرداری : مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری
دستیار اول فیلمبردار: محمد پرچ
دستیاران فیلمبردار: محسن طاهری، بابک ابرقانی، محمدرضا خداحامی، محمد رضایی
گروه تدارکات: مدیرتدارکات: رضا صادق
دستیار تدارکات: مهدی عباسی‌پور، مهدی بختیاری، علی ترکاشوند

نظرات