اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لوتریا با نقش + عکسهای بازیگران و داستان و حواشی

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی فیلم لوتریا با نقش + خلاصه داستان و عکس های بازیگران فیلم لوتریا همراه با معرفی کامل نقش های بازیگران زن و مرد با عکس های واقعی تا جزئیات اکران و عوامل پشت صحنه و معرفی بازیگران نقش ها در فیلم سینمایی لوتریا را در از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

اسامی و بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی فیلم لوتریا با نقش + عکسهای بازیگران داستان و حواشی

بیوگرافی همه بازیگران فیلم لوتریا با عکس جدید

فیلم لوتریا, (Loteria) محصول مشترک ایران و هالیوود به کارگردانی علی عطشانی محصول سال ۱۴۰۰ که از ۵ دی در مکزیکوسیتی با بازی بازیگران ایرانی چون برزو ارجمند و حسبیا ابراهیمی بازیگر افغانی و تعدادی بازیگر مکزیکی چون آنتونیو مونرو و جمعی از بازیگران آمریکایی و مکزیکی… کلید خورد و قرار است به زودی در سینماها اکران شود. این فیلم روایتگر کولبر جوان اهل کردستان است که به کشور مکزیک رفته است.

بنا بر اعلام سایت کمپانی امریکن برایت لایت پروداکشنز، فیلمبرداری فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی از دی ماه ۱۴۰۰ با حضور بازیگران و عوامل هالیوود و مکزیک در شهر مکزیکوسیتی آغاز شد . فیلمبرداری فیلم سینمایی «لوتریا» در شهر پاچوکا در کشور مکزیک آغاز شد.

موضوع و داستان فیلم لوتریا

داستان این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی است حکایت کولبر جوان اهل کردستان ایران است که به کشور مکزیک رفته است.
در این فیلم تعدادی از بازیگران و عوامل ایرانی هم حضور خواهند داشت.
آنتونیو مونروی بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشور مکزیک اولین بازیگر مکزیکی است که به تازگی حضورش در این فیلم قطعی شده است.
کارگردان هم اکنون در حال بازبینی لوکیشن و انتخاب بازیگران مکزیکی، ایرانی و آمریکایی است.

علی عطشانی پیش از این فیلم سینمایی «اولین تولد» را با حضور بازیگران مطرح هالیوودی کارگردانی کرده بود و فیلم «لوتریا» دومین تجربه وی در هالیوود است.
مهدی منیری تهیه‌کننده ایران و میگل سالیناس تهیه‌کننده اجرایی مکزیک «لوتریا» و مصطفی محمدخانی و پیمان مرادی مجری طرح «لوتریا» هستند. این فیلم محصول کمپانی امریکن برایت لایت فیلم پروداکشنز است.

برزو ارجمند در فیلم لوتریا علی عطشانی

اسامی بازیگران فیلم لوتریا

اسامی بازیگران فیلم لوتریا با نقش ها

از جمله بازیگران این فیلم، برزو ارجمند و حسبیا ابراهیمی و آنتونیو مونروی، آرلیز بنل، خورخه زاراته، پاتریشیا روژاس، خسوس کاسترو، جراردو آمایا، دارکو نونز، خورخه دومینگز، هومن سپنتامهر، الناز باقری ، حمیدرضا میمندی، حامد توسلی، محمدامین رسول‌پناه، گابریلا روییز، ایوان هرناندز، زینب ملاکی، اونسیمو باخاراس، مجید مهین‌دوست و … می باشند.

حسیبا ابراهیمی بازیگر افغانی

خلاصه داستان فیلم لوتریا

حسیبا ابراهیمی متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۹۶ در افغانستان بازیگر است. او در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم «چند مترمکعب عشق» وارد سینما و در همان ابتدای ورودش نامزد سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر زن شد و در جشنواره‌هایی همچون اسکار، شیکاگو، داکا، فیلم گنت و … حضور یافت.

پس از آن در فیلم‌های «پرنده پرنده نبود»، «لینا»، «زندگی ناتمام»، «حبیب» و «حوا، مریم، عایشه» به ایفای نقش پرداخت که جایزه بهترین بازیگر زن را از فستیوال فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس برای این فیلم دریافت کرد.

آنتونیو مونروی بازیگر مکزیکی

 

آنتونیو مونروی(Antonio Monroy) بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشور مکزیک است که قرار است در فیلم جدید علی عطشانی بازی کند.

لیست عوامل

کارگردان: علی عطشانی

نویسنده: محمودرضا ثانی، علی عطشانی

در هفته‌های آتی لیست عوامل و بازیگران ایرانی رسما اعلام خواهد شد.

نظرات