اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پس از جدایی با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم پس از جدایی و بیوگرافی نقش ها در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم پس از جدایی، فیلم ایرانی به کارگردانی سیدرضا رضوی و تهیه کنندگی علی داوودی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پس از جدایی با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم پس از جدایی به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم پس از جدایی و بیوگرافی نقش ها در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

فیلم “پس از جدایی” روایتگر ماجرای زندگی زن و شوهری است که پس از ۴۰ سال زندگی مشترک به خاطر این‌ که پسرشان را به سربازی نفرستند، تصمیم به جدایی می‌گیرند.

خلاصه داستان فیلم پس از جدایی

این جدایی باعث می‌شود آنها از درجه عشق و محبت‌ شان نسبت به یکدیگر مطلع شوند و بفهمند که هر کدام‌شان پس از این همه سال، چقدر برای زندگی مشترک‌شان حرمت قائل‌اند…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پس از جدایی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پس از جدایی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیدرضا رضوی، تهیه کننده: علی داوودی، فیلمنامه: مهدی سعادت پور، صدابردار همزمان: علیرضا کلانتری، نورپرداز: هومن سلماسی، طراح گریم: علیرضا قومی، طراح صحنه و لباس: بسام موسوی، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، مدیر تولید: مهدی سعادت پور، موسیقی: ناصر چشم آذر، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تصویربرداری: علی عالمی.

نظرات