اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لبه تاریکی با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال لبه تاریکی و بیوگرافی نقش های نادر، ناصر، زهرا، امیر و مریم و… در سریال لبه تاریکی با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال لبه تاریکی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی حسین پیرهادی و علی اکبر شاهمردای با بازی یکتا ناصر است. این سریال محصول سال ۸۴ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لبه تاریکی با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال لبه تاریکی به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال لبه تاریکی و بیوگرافی نقش های نادر، ناصر، زهرا، امیر و مریم و… در سریال لبه تاریکی با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “لبه تاریکی” روایتگر ماجرای مردی به نام “ناصر” است که به خاطر اعتیادش از محل کارش اخراج می‌شود و همین دلیلی می‌شود که به دوستان قدیمی اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند. “نادر” رئیس این باند است که به “ناصر” پیشنهاد پخش مواد مخدر در سطح شهر می‌دهد، اما ناصر از آنجا که مجبور است این مواد را بین جوانان و نوجوانان پخش کند از این کار سر باز می‌زند.

خلاصه داستان سریال لبه تاریکی

از سویی “نادر” دلباخته “زهرا” دختر ناصر است و با بهانه بیمار بودن همسرش به “زهرا” ابراز علاقه‌مندی می‌کند. “زهرا” اما نمی‌پذیرد و پس از گرفتار شدن پدرش به ناچار به پسرعمه خود “امیر” که یک افسر پلیس است رو می‌آورد. “امیر” نیز به زهرا علاقه دارد، اما بخاطر آنکه یک بار از او جواب منفی شنیده، درخواست خود را مطرح نمی‌کند. “نادر” تلاش می‌کند از طریق فریب دادن “مریم”، دوست زهرا به خواسته خود برسد اما…

 

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لبه تاریکی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لبه تاریکی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کنندگان: حسین پیرهادی، علی اکبر شاهمرادی، نویسنده: شعله شریعتی، طرح اولیه فیلمنامه: محمد رستگاری، بازنویسی فیلمنامه: هوشنگ قنواتی زاده، برزو نیک نژاد، مدیر تولید: مسعود فرخنده طینت، مجری طرح: فریبا طیبی درازکلا، مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی، تدوین: محمود یارمحمدلو، آهنگساز: فردین خلعتبری، شاعر: افشین یداللهی، خواننده: احسان خواجه امیری، صدابردار: وحید سلطانی، صداگذاری و میکس: علیرضا کمال پور، امیر ادیب پرور، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: محمد هادی قمیشی.

نظرات