اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بچه های ابدی با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم بچه های ابدی و بیوگرافی نقش های نگار و ایمان در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم بچه های ابدی، فیلم ایرانی به کارگردانی پوران درخشنده و تهیه کنندگی پوران درخشنده است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۵ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بچه های ابدی با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم بچه ها ابدی به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم بچه های ابدی و بیوگرافی نقش های نگار و ایمان در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

 

خلاصه داستان

فیلم “بچه های ابدی” روایتگر ماجرای زوج جوانی به نامهای “ایمان” و “نگار” است که در آستانه‌ی ازدواج قرار دارند. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه “نگار” متوجه می‌شود برادر نوجوان “ایمان”، دچار ناتوانی ذهنی است و در آسایشگاه معلولان زندگی می‌کند. و وابستگی عاطفی شدیدی بین بردار ایمان و “ایمان” وجود دارد. “نگار” دچار تردید می‌شود که آیا به “ایمان” حق دهد و آینده زندگی مشترکشان را با نفر سومی تقسیم کند و خانواده‌اش نیز با این ازدواج مخالفت می‌کنند، اما این تازه اول ماجراست.

خلاصه داستان فیلم بچه های ابدی

دوجوان سازگار، قصد دارند ازدواج کنند اما کسی بین آنها واقع شده است و این مانع کسی نیست مگر علی برادر نوجوان ایمان که به سندروم داون ((Down syndrome دچار است و وابستگی عاطفی شدیدی به ایمان دارد. سیندروم داون نوعی اختلال کرموزومی است که باعث ناتوانی ذهنی می شود. با اینکه عامۀ مردم این دسته از معلولان ذهنی را به خاطر ظاهر مغول گونۀ آنها «مونگول» می نامند اما در این اثر سینمایی از نام هرگز استفاده نمی شود و کاملا پیام آموزشی و معنوی در خود جای داده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بچه های ابدی به همراه نقش

 اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بچه های ابدی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: پوران درخشنده، فیلمنامه: پوران درخشنده، تهیه کننده: پوران درخشنده، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: داوود یوسفیان، موسیقی متن: کامبیز روشن روان، چهره پرداز: مهری شیرازی، صدابردار: یداله نجفی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی.

نظرات