اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بد به در با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال روزهای بد به در و بیوگرافی نقش های پرویز و اکبر و اردشیر و منور و محمدرضا  و مهری در سریال روزهای بد به در با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال روزهای بد به در”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی و با بازی هومن برق نورد است. این سریال محصول سال ۹۳ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در نوروز ۹۳ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بد به در با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال روزهای بد به در به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال روزهای بد به در و بیوگرافی نقش های پرویز و اکبر و اردشیر و منور و محدرضا  و مهری در سریال روزهای بد به در با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “روزهای بد به در” روایتگر دربارهٔ “اردشیر”، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده اش برنامه‌ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند.

 خلاصه داستان سریال روزهای بد به در

همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی خانواده به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بد به در به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بد به در به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه کننده: مهران مهام و ایرج محمدی.

نظرات