سفید کردن همیشگی دندان ها با لمینت دندان

0

وقتی صحبت از سفید کردن دندان به میان می آید برای نتیجه بهتر باید سوالاتی را از خود بپرسید.

  • سابقه رژیم غذایی منظم دارید؟
  • غذاهایی با رنگ های زیاد به طور مکرر مصرف می کنید؟
  • دخانیات یا مشروبات الکی مصرف می کنید؟
  • به سرما و گرما حساسیت دارید؟
  • آیا دندان های شما همیشه به این رنگ بوده اند یا متوجه شده اید که آنها ناگهان تغییر رنگ داده اند؟

با پاسخ به این سوال ها و مراجعه به دندانپزشک می توانید بهترین روش سفید کردن دندان، لمینت دندان، کامپوزیت یا بلیچینگ را انتخاب کنید. انتخاب این روش ها بستگی به انتظارات شما از دندان های تان دارد که بهتر است انتظارات خود را با دندان پزشک در میان بگذارید. لمینت دندان به طور کلی جهت رفع مشکلات زیر استفاده می شود:

  • حذف فاصله زیاد بین دندان ها
  • مرتب کردن به هم ریختگی جزئی دندان ها
  • ترمیم شکستگی یا لب پر شدن دندان
  • تغییر بد رنگ بودن دندان
  • حذف لکه های دندانی
  • تغییر شکل دندان های جلویی

اگر انتظارات خود را از دندان هایتان به دندانپزشک بیان کنید با انتخاب روش مناسب لمینت دندان، تاثیر بسزایی در نتیجه کار مشاهده خواهید کرد.

 سفید کردن دندان با لمینت

بهترین مرکز لمینت دندان در تهران

لمینت دندان امروزه یکی از محبوب ترین روش های سفید کردن و زیبا سازی دندان ها به شمار می رود که افراد زیادی علاقه مند به انجام آن هستند. ما به شما دکتر صادق آقاجری را برای انجام لمینت دندان پیشنهاد می کنیم. دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت و لمینت است و در این زمینه تبحر بالایی دارد و به تمامی روش های نوین دندانپزشکی آگاهی کامل دارد به طوری که شما هنگام لمینت هیچگونه دردی احساس نمی کنید.

برای تصمیم گیری بهتر می توانید به مطب مراجعه کنید و پیش از اقدام به لمینت دندان از دکتر آقاجری مشاوره رایگان دریافت کنید تا دکتر با معاینه دهان و دندان شما مشکلات و انتظارات شما را بررسی کنند و هر آنچه که لازم است بدانید را به شما توضیح دهد؛ در همان جلسه ابتدایی در مورد هزینه ها با شما گفت و گو خواهد شد. لازم به ذکر است که بدانید هزینه تمامی خدمات دندانپزشکی در مطب دکتر صادق آقاجری در مقایسه با سایر مراکز درمانی مناسبتر است‌. زمانی که تصمیم خود را برای انجام لمینت گرفتید دندانپزشک از دندان های شما عکس برداری می کند تا به طور کامل دندان ها مورد ارزیابی قرار بگیرند. در واقع عکسبرداری یک ابزار شگفت انگیز جهت برقراری ارتباط با بیمار است. می توان از عکس ها به عنوان نمونه کار نیز استفاده کرد و قبل و بعد دندان بیماران را مشاهده کرد.

 

با آگاهی کامل، لمینت دندان انجام دهید.

خیلی از مراجعه‌ کنندگان درک درستی از طریقه سفید کردن دندان ندارند، ما در این قسمت می خواهیم به طور کامل به این موضوع بپردازیم.

بیماران باید این موضوع را بدانند که سفید کردن‌ دندان ها به طور طبیعی با کمی حساسیت شروع می شود که این حساسیت باید مدیریت شود. افرادی که دارای لثه های حساس هستند پیشنهاد می شود چند هفته قبل از اقدام به لمینت دندان از خمیر دندان های مخصوص که حاوی کلسیم فسفات می باشد استفاده کنند. این محصولات به کنترل حساسیت در طول درمان کمک فراوانی می‌ کند. برخی از افراد موضوعات غلطی را که در فضای مجازی منتشر می شود را باور می‌ کنند تحت این عنوان که: ژل سفید کننده دندان استفاده کنید تا دندان های شما برای همیشه درخشان شود! این موضوع اصلاً باور پذیر نیست زیرا استفاده از آنها حساسیت لثه و دندان ایجاد می کند و ممکن است به دندان ها آسیب های جبران ناپذیری وارد شود. به همین خاطر بهتر است برای سفید کردن دندان های تان از دندانپزشکی کمک بگیرید.

لمینت دندان در کشور های متفاوت با برندهای متفاوت ساخته می شود که از معتبر ترین آن ها می توان به ونیر سرک، داوینچی ایمکس، مک، ایمپرس و دوراتین اشاره کرد. هر کدام از کشورهای سازنده روکش ها را با ویژگی های متفاوتی تولید می کنند که برای انتخاب آنها بهتر است از دندان پزشک خود کمک بگیرید تا با توجه به انتظار و بودجه شما بهترین نوع آن انتخاب شود.

سفید کردن دندان با لمینت

در مورد انواع لمینت دندان چه می دانید؟

لمینت دندان دارای انواع متفاوتی است که هر کدام از آنها کاربرد هایی دارند. از انواع آن می‌ توان به لمینت دندان سرامیکی، کامپوزیتی، لومینیرز، ایمکس، کریستالی، زیرکونیا و متحرک اشاره کرد.

لمینت سرامیکی: حتماً تا به حال نام آن را زیاد شنیده اید یکی از بهترین انواع لمینت دندان محسوب می شود. این نوع لمینه از یک پوسته خیلی نازک از جنس سرامیک ساخته می شود و ساخت در لابراتور و خارج از مطب است. برای استفاده از آن حداقل به دو جلسه مراجعه به دندانپزشک احتیاج است. لمینت سرامیکی زیبایی منحصر به فردی دارد و بسیار مقاوم است. در مورد طول عمر روکش های سرامیکی باید گفت در صورت مراقبت صحیح و رعایت بهداشت می توان از آن ها ۲۰ تا ۲۵ سال لذت برد.

لمینت کامپوزیتی: جنس این نوع روکش از کامپوزیت یا اصطلاحاً مواد ترمیمی می باشد. نصب این روکش تنها در یک جلسه صورت می گیرد و برخلاف روکش سرامیکی به تعداد جلسات بالا احتیاج ندارد. اگر تنوع رنگ برای شما اهمیت دارد بهتر است ونیر کامپوزیت را انتخاب کنید. طول عمر روکش کامپوزیتی معمولاً بین ۵ تا ۷ سال می باشد که اگر رعایت بهداشت دهان و دندان به طور منظم انجام شود تا ۱۰ سال نیز ماندگاری خواهد داشت.

لومینیرز: این روکش بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد تغییر رنگ و اصلاح شکل دندان های خود را دارند. ضخامت این روکش خیلی کم است به همین خاطر نصب آن ها احتیاجی به تراش دهی مینای دندان ندارد.

روکش ایمکس: این نوع روکش همانند لومینیرز ضخامت بسیار کمی دارند و برای نصب آن مینای دندان تراش داده نمی شود. اینم کس ظاهر خیلی جذابی دارد یکی از ویژگی‌هایی که آن را محبوب ساخته است شفاف بودن آن می باشد به گونه‌ای که افراد در ارتباط با شما متوجه لمینت نمی شوند. در واقع می توان گفت افرادی که قصد دارند خیلی طبیعی دندان های خود را سفید کنند روکش ایمکس بهترین گزینه است. این نوع روکش نیز تنوع رنگ بالایی دارد و همه سلیقه ها را پوشش می دهد.

سفید کردن دندان با لمینت

روکش کریستالی: این روکش بیشتر برای کسانی مناسب است که به قصد تغییرات جزئی دندان های خود را دارند و نمی خواهند ظاهر طبیعی دندان ها از بین برود. کسانی که از لثه و دندان های سالم برخوردار هستند این نوع روکش ه لمینت دندان برای آنها مناسب است.

لمینت دندان زیرکونیا: روکش زیرکونیا یکی دیگر از محبوب ترین نوع لمینت‌دندان است زیرا بسیار شفاف می باشد و در مقایسه با انواع دیگر لمینت مقاومت بیش از حد بالایی دارد. این روکش از ماده‌ای به نام زیرکونیم ساخته می‌شود و حتی برای افرادی که دچار حساسیت های شدید لثه هستند به راحتی قابل استفاده است. اگر دچار حساسیت در سرمایه گرمای شدید هستید اصلاً نگران نباشید زیرا به راحتی می توانید روکش زیرکونیا را نصب کنید.

لمینت دندان متحرک: همانطور که از نام آن پیداست به صورت ثابت نصب نمی شود و مثل دندان مصنوعی به راحتی می شود آن را برداشت. این نوع روکش هزینه بالایی ندارد و حتی نصب آن بسیار ساده انجام می شود.

نظرات