اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا با نقش +‌عکس بازیگران و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا با نقش +‌عکس بازیگران و داستان

مجموعه «پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است که از مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی در این سریال یاد می‌شود. مراحل ضبط این مجموعه به گفته تهیه‌کننده به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی نهایی است تا به انتشار برسد.

یکی از حواشی بازیگران سریال پدر گواردیولا، حضور حمید فرخ نژاد است که تغییر رویه داده و بر علیه نظام تبلیغ می کند و هم اکنون در امریکا بسر می برد و از آنجا که اظهارات اخیر این بازیگر، حاشیه های بسیاری را با خود به همراه داشته است، چندان دور از انتظار نیست که «پدرگواردیولا» نیز با مشکلاتی در مجوز پخش روبه رو شود.

 ادامه بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا به همراه نقش های بازیگر ها با بازی مهران مدیری ، آرش عدل پرور ، حمید فرخ نژاد و … + عکس های واقعی بازیگران + داستان کامل و مشخصات و بیوگرافی بازیگران تا داستان و دستمزدها و جنجال ها و بیوگرافی نقش های مرد و زن سریال را در ادامه در این صفحه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا با نقش+ عکس های بازیگران و داستان

اسامی همه بازیگران سریال پدر گواردیولا

اسامی بازیگران سریال پدر گواردیولا عبارتنداز:

  • مهران مدیری
  • حمید فرخ نژاد
  • ستاره اسکندری
  • علیرضا خمسه
  • مریم بوبانی،
  • مرجانه گلچین،
  • مهدی سلطانی،
  • نرگس محمدی
  • علی اوجی
  • هنگامه قاضیانی
  • امیرمهدی ژوله
  • نسیم ادبی
  • سیامک صفری
  • سارا خوئینی‌ها
  • محمدرضا علیمردانی
  • آرش عدل پرور
  • پریوش نظریهمسعود شریف
  • سهیل قاصدی
  • النا حیدری
  • محمدرضا هاشمی و
  • جانان نعمت الله

ایفای نقش کرده‌اند.

درباره سریال پدر گواردیولا

سریال “پدر گواردیولا” محصول سال ۱۴۰۰, جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که بزودی بازیگران آن معرفی و جلوی دوربین می روند و از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد

یکی از نکات مهم این سریال حضور بازیگران چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون و موسیقی ایران است که مورد توجه خیلی رسانه ها قرار گرفته و زمزمه هایی مبنی بر دستمزدهای میلیاردی بازیگران منتشر شده است .

از جمله بازیگران این سریال که ایفای نقش کردند، عبارتند از: مهران مدیری و آرش عدل پرور و حمید فرخ نژاد و تعدادی از بازیگران که در روزهای آتی به جمع بازیگران اضافه خواهد شد.

این سریال با فضایی اجتماعی، قرار است سعید نعمت‌الله در اولین تجربه کار در شبکه نمایش خانگی آن را به زودی مقابل دوربین ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مریم بوبانی، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش نظریه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله ایفای نقش کرده‌اند.

 

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا

داستان پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند که…

سعید نعمت الله کارگردان قدیمی و پرکار سینما و تلویزیون است که آثاری چون برادر جان و عقیق ، زیر پای مادر ، پشت بام تهران ، میکائیل و مدینه راه در کارنامه خود دارد. گفتنی است حضور فاطمه معتمدآریا در این سریال تکذیب شد.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

قسمت اول این سریال از ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ از طریق فیلیمو منتشر شد و قرار است بهصورت هفتگی هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شود. جواد نوروزبیگی ـ تهیه‌کننده «پدرگواردیولا» ـ درباره‌ی مراحل تولید و زمان پخش این سریال گفت: ساخت این مجموعه در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شروع شد و تیرماه ۱۴۰۱ بود که فیلمبرداری آن به پایان رسید و در حال حاضر نیز در مرحله آماده‌سازی نهایی است. به گفته این تهیه کننده زمان انتشار و پلتفرم پخش کننده «پدرگواردیولا» هنوز مشخص نیست

جنجال دستمزد بازیگران سریال

بهمن بابازاده؛ خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت:

برای این سریال باید تیتر زد: «نجومی بگیران»!

نام سریال:«پدر گواردیولا». بازیگران: مهران مدیری (دستمزد۵/۵ میلیارد). آرشAP: دستمزد: ۲ میلیارد. حمید فرخ نژاد: ۴ میلیارد. فیلم نامه این سریال را سعید نعمت الله نوشته است.

پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ ساز شده و پیش‌بینی میشود ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

آرش عدل پرور بازیگر سریال پدر گواردیولا

اسامی بازیگران سریال پدر گواردیولا

آرش عدل پرور خواننده پاپ در ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده و همراه برادرش چند سال است که وارد حرفه موسیقی و خوانندگی شده است

مهران مدیری بازیگر پدر گواردیولا

مهران مدیری بازیگر سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. دیپلم است و دانشگاه را نیمه کاره رها کرده است.

عوامل سریال:

سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است. نعمت الله این سریال را بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است. همچنین سعید براتی مدیریت فیلمبرداری مجموعه را بر عهده دارد.

از سریال‌ های تلویزیونی سعید نعمت الله در مقام نویسنده می‌توان به «عقیق»، «برادر جان»، «پشت بام تهران»، «مدینه» و «زیر پای مادر» اشاره کرد.

سعید نعمت الله

سعید نعمت‌الله نویسنده و فیلم‌ نامه‌ نویس و برادر حمید نعمت‌ الله فیلمساز ایرانی می‌باشد. ایشان ازدواج کرده اند و یک دختر به نام جانا نعمت الله ثمره زندگی مشنرکش می باشد که در سریال پدر گواردیولا بازی کرده است.

وی فیلمنامه نویسی آثار بسیاری همچون مجموعه های تلویزیونی میکائیل، جراحت، زیر هشت و فیلم های سینمایی حوالی اتوبان و طاووس های بی پر را برعهده داشته است. و در ۲ اثر در سینما با نام‌ های فیلم حوالی اتوبان و فیلم طاووس‌ های بی‌ پر فعالیت داشته است.

امیر مهدی ژوله

زاده  ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در شهر تهران، فیلمنامه نویس، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و روزنامه نگار ایرانی است که فعالیتش را با روزنامه نگاری و نوشته‌های طنز آغاز کرد و پس از پیوستن به جمع نویسندگان مجموعه طنز «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری، وارد عرصه فیلمنامه نویسی شد.

مرجانه گلچین در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت.

نسیم ادبی

وی زاده ی ۱۶ شهریور ۱۳۵۵ در تهران بازیگر و کارگردان است. همسر وی، ابراهیم اثباتی، رییس هیات مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر در بهمن ۱۳۹۹ بر اثر بیماری سرطان درگذشت. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌باشد و خواهرزاده محمود کلاری فیلمبردار است.

علیرضا خمسه متولد سال۱۳۳۱تهران، فارغ التحصیل روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و بازیگری از دانشگاه ونسن پاریس است. وی از سال ۱۳۵۴ با گروه تئاتر “پیاده”، کار صحنه را بصورت حرفه ای آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ اولین تجربه تصویری خود را به نام “مرگ یزدگرد” به کارگردانی بهرام بیضایی بدست آورد.

سعید نعمت الله

جواد نوروزبیگی

نظرات