اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خورشید آن ماه با نقش + خلاصه داستان و عکس ها

0

“اسامی بازیگران فیلم خورشید آن ماه با عکس و بیوگرافی نقش ها به همراه خلاصه داستان فیلم خورشید آن ماه″، این فیلم ایرانی به کارگردانی ستاره اسکندری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی خورشید آن ماه که بتازگی در جشنواره بین المللی فیلم هند اکران شد، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران ستاره اسکندری، پژمان بازغی، نازنین بیاتی و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خورشید آن ماه با نقش + خلاصه داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “خورشید آن ماه” روایتگر یک ماجرای عاشقانه ای است که تصویری از مردم منطقه سیستان و بلوچستان ارایه می‌کند که با تصاویر مسلط سینمای ایران متفاوت است.

خلاصه داستان فیلم خورشید آن ماه

این فیلم، در هزارتوی چشم اندازهای بکر، موسیقی مسحور کننده و آداب و سنن منطقه، در دل داستان عشقی سرکوفته، تصویری صادقانه از قوم شریف و نجیب بلوچستان ارائه می‌دهد که با تصاویر معمول این منطقه و مردمان آن در سینمای مسلط ایران تفاوت‌هایی بنیادین دارد. گفتنی است این اولین فیلم بلند ساخته ستاره اسکندری (بازیگر) است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خورشید آن ماه به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خورشید آن ماه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: ستاره اسکندری، تهیه کننده: منوچهر محمدی، مجری طرح و مدیر تولید:حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین : بهرام دهقانی ،طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، صداگذار: مهران ملکوتی ،صدابردار: محمود کاشانی، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح جلوه های بصری: اوژن سید اشرفی، مشاور کارگردان: حامد محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعیدکریمی، جانشین تولید: عماد طاهری، مدیر اجرایی: سامیه لک، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیرتدارکات: هادی غفارلو، طراح لوگو: عرفان بهکار، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

نظرات