اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قتل آنلاین با عکس و نقش ها + داستان کامل و دانلود

0

فیلم قتل آنلاین، فیلم ایرانی به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی کمال‌الدین طباطبایی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۴ و در ژانر درام، اجتماعی و هیجان-انگیز ساخته شده است. فیلم سینمایی قتل آنلاین که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قتل آنلاین با عکس و نقش ها + داستان کامل و دانلود

 

خلاصه داستان

فیلم “قتل آنلاین” روایتگر ماجراها و حوادث مربوط به دوستی های اینترنتی و جنایت است. در شب عروسی “شهاب” و “لیلا”، یکی از دوستان اینترنتی آن‌ها کشته می‌شود. “سرهنگ سالاری”، پدر لیلا، مشغول پیگیری ماجرا می‌شود.

خلاصه داستان فیلم قتل آنلاین

اما به فاصله یک شب دخترخاله شهاب که او هم در «چت روم» آن هاست به قتل می‌رسد. قتل‌ها ادامه پیدا می‌کند و فاصله میان قتل‌ها آن قدر کوتاه است که مأموران در ردیابی‌های شان دچار مشکل می‌شوند.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قتل آنلاین به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قتل آنلاین به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود آب پرور، تهیه کننده: کمال‌الدین طباطبایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مریم هژیروند، عکاس: نادر فوقانی و مرتضی پورنجات، مدیر تدارکات: افشین قلی پور، دستیار تولید: مصطفی مس چی، صدابردار: ساسان نخعی، مشاور و کارشناس انتظامی: سرهنگ عبدالله قاسمی، طراح گریم: عاطفه رضوی، فیلمنامه: نادر وحید، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، صداگذاری و میکس: فریدون خوشابافر، آهنگساز: آرمان موسی پور، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر فیلمبرداری: کاظم شهبازی.

نظرات