بیوگرافی و سوابق غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها + عکس ها

0

بیوگرافی کامل غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها از قائم مقام دادگستری تهران تا ریاست سازمان زندان ها در دولت آیت الله رئیسی با عکس ها و سوابق شخصی و شغلی و کاری و مدیریتی و اجرایی وی را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی و سوابق غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها + عکس ها

بیوگرافی غلامعلی محمدی

غلامعلی محمدی قاضی و نیروی دادگستری متولد … اهل ایران است که در حال حاضر رئیس سازمان زندان ها می باشد. او در آبان ۱۴۰۰ توسط حجت الاسلام اژه ای وزیر قوه قضادیه به سمت ریاتس سازمان زندان ها منصوب شد.

سوابق مدیریتی و اجرایی

غلامعلی محمدی پیش از این معاونت قضایی سازمان زندان ها و قائم‌ مقامی رئیس کل دادگستری تهران را در کارنامه شغلی خود داشته است.

همچنین ببینید: بیوگرافی و سوابق جواد اوجی وزیر نفت و همسرش + زندگی شخصی، عکس و حواشی

رئیس کل دادگستری استان تهران

غلامحسین اسماعیلی رئیس سابق سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حکم رئیس قوه‌‌ قضاییه به عنوان رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.

اسماعیلی برای معرفی نیروی جدید در پست قائم‌ مقامی دادگستری استان تهران، از سازمان زندان‌ها اعلام نیاز و درخواست انتقال غلامعلی محمدی معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌ها را کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها نیز با این درخواست موافقت کرد و محمدی به عنوان قائم‌مقام دادگستری کل استان تهران منصوب شد. محمدی که نیروی دادگستری و قاضی بوده است، اواخر دهه ۷۰ به عنوان مأموریت به سازمان زندان‌ها رفت و اکنون به محل فعالیت اصلی خود بازگشته است.

بیوگرافی غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها + عکس ها

غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها کیست

در ۱۹ آبان ۱۴۰۰ آقای محمدی با حکم ریاست قوه قضائیه (حجت الاسلام اژه ای) به سمت رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور منصوب و جایگزین محمدمهدی حاج محمدی شد.

رئیس جدید سازمان زندان‌ها، عضویت در معاونت دیوان عالی کشور و معاونت حوزه ریاست قوه قضائیه را در سوابق خود دارا است.

نظرات