اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها + عکس و بیوگرافی بازیگران

0

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها + عکس و بیوگرافی بازیگران

“سریال خانه پرتقالی ها”، مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی علیرضا شاه‌رستم بیک و علیرضا طهرانی و تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری با بازی رضا فیاضی و بهراد خرازی و مریم وحیدزاده و … است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، فانتزی و کودک-نوجوان ساخته شده است. سریال خانه پرتغالی ها که به تازگی ساختش آغاز شده است، حالا قرار است بر روی انتن شبکه دوم سیما در سال ۱۴۰۰ برود. معرفی بازیگران سریال خانه پرتقالی ها با عکس و بیوگرافی و نقش ها در ادامه بل تصاویر جدید مشاهده کنید

داستان و بازیگران سریال خانه پرتغالی ها + بیوگرافی بازیگران سریال خانه پرتغالی ها با نقش

سریال خانه پرتقالی‌ها, به کارگردانی مشترک علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری، سریال جدید شبکه دو شد و قرار است در دو روز پایانی هفته در ۲۶ قسمت پخش شود. معرفی بازیگران سریال خانه پرتقالی ها با عکس و بیوگرافی و نقش ها در ادامه بل تصاویر جدید مشاهده کنید

مجموعه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» به کارگردانی مشترک علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری است که اولین قسمت آن به زودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

پخش این سریال به صورت دو روز در هفته و در روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

بیوگرافی بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

از جمله بازیگران این سریال عبارتند از:

تعداد فسمت ها

خانه پرتقالی ها سریال شبکه دو سیما قرار است در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شود.

فضای این سریال فانتزی و طنز است به صورتی که موی همه بازیگران فِر و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود. سریال «خانه پرتقالی‌ها» را علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی کارگردانی خواهند کردند.

خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها

سریال “خانه پرتغالی ها” روایتگر ماجراهای یک خانواده ایرانی است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند.

خلاصه داستان سریال خانه پرتغالی ها

در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. ضمن اینکه فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

دانلود سریال خانه پرتغالی ها

گفتنی است که فضای این سریال فانتزی و طنز به صورتی که موی همه بازیگران فِر و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود. تازه‌ترین سریال شبکه دو سیما قرار است در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شود.

اسامی بازیگران سریال خانه پرتغالی ها به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردانان: علیرضا شاه‌رستم بیک و علیرضا طهرانی، تهیه‌کننده: غلامرضا بختیاری، نویسندگان: سهیل غلامرضاپور، علیرضا طهرانی، دستیار نویسنده: نسیم مهماندوست، تدوین: رضا وحدانی، گرافیست: زهرا طهرانی، صدابردار: محسن پازش، طراح صحنه: یوسف بهشتی، طراح گریم: اشکان وثوقی، مدیر تولید: بیژن محرمی، مدیر اداری: سیدصادق قریشی، فیلمبردار: امیر قربانخوانی، برنامه‌ریز: بهار امیدنژاد، مدیر هنری: نغمه قهاری، بازیگردان: کامبیز بنان، بازیگردان کودک: الناز شاهوردی، تصویربردار پشت صحنه: زهرا قربانخانی، عکاس: شراره سامعی.

نظرات