دانلود فیلم خارجی از تی وی نما

0

دانلود فیلم خارجی از تی وی نما

تماشای فیلم را می‌توان در دسته تفریحات کم هزینه و لذت بخش قرار داد. تماشا کردن فیلم سبب می‌شود که انسان ساعاتی را از مشغله و دغدغه‌های ذهنی بگذراند و از این طریق، از زندگی روزمره کسل کننده فاصله بگیرد. همچنین گفته می‌شود که از لحاظ حفظ سلامت روحی و روانی و همچنین بهبود آن، تماشای فیلم بسیار تاثیرگذار است چرا که از طریق احساس هم‌ذات پنداری با شخصیت‌ها و سکانس‌های مختلف، انسان می‌تواند با احساسات سرکوب شده موجود در اعماق وجودش ملاقات کند. به همین جهت است که گاهاً حتی پس از تماشای فیلمی غمگین‌کننده نیز احساس خوشحالی می‌کنید؛ چرا که آن بخش از احساساتی که مدت‌ها به طور ناخودآگاه سرکوب می‌کرده‌اید سر باز کرده‌اند و حال، از انرژی‌های منفی آنها خالی شده‌اید. حس سر خوشی که در نتیجه تماشای فیلم‌های طنز به وجود می‌آید و آدرنالین ناشی از فیلم‌های ترسناک  نیز از آن نتایج دلچسب تماشای فیلم است. در میان افراد حوره فیلم، کم نیستند افرادی که فیلم خارجی را ترجیح می‌دهند. در ادامه در مورد مزایای تماشای فیلم خارجی و دانلود فیلم خارجی از تی وی نما صحبت خواهیم کرد.

 دانلود فیلم خارجی

مزایای تماشای فیلم خارجی

وقتی از فیلم خارجی صحبت می‌کنیم منظور می‌تواند هر فیلم غیرایرانی باشد اما این را هم در خاطر داشته باشید که به دلیل گسترش و توسعه شدید فیلم‌های هالیوودی، غالباً منظور از فیلم خارجی فیلم‌های هالیوودیست. وقتی به قصد دانلود فیلم خارجی به سایتی مراجعه می‌کنید معمولاً قصد دارید اوقات فراغت خود را پر کنید؛ اما تماشای فیلم خارجی مزایای بسیاری را شامل حال شما می‌کند که در ادامه شرح داده خواهند شد.

  • آشنایی با فرهنگ سایر ملیت‌ها

این یک واقعیت است که آشنایی با سایر فرهنگ‌ها می‌تواند شما را به انسان بهتری تبدیل کند. این آشنایی سبب می‌شود تعصبات کورکورانه را دور بیاندازید و ذهنی باز نسبت به ناشناخته‌ها پیدا کنید. اما عمر انسان و همچنین موجودی جیب، کفاف سفر به سایر کشورها را به او نمی‌دهد و به همین دلیل، آسان‌ترین و ممکن‌ترین راه برای کسب این آشنایی تماشای فیلم خارجی است. یک از ویژگی‌های خارق العاده فیلم‌ها، وجود آنها در انواع و اقسام ژانرهاست. این امر باعث می‌شود که در هر کدام، با زمان، مکان و قشرهای مختلفی از جوامع خارجی آشنا شوید و علاوه بر فرهنگ و سنت، با تاریخ آنها نیز آشنایی بیشتری پیدا کنید. می‌توان گفت که در بخشی از مغز شما، اطلاعاتی نهفته هستند که تنها از طریق تماشای فیلم‌ها کسب می‌شوند؛ پس نه تنها برای یادگیری فرهنگ و سنت بلکه برای کسب اطلاعات عمومی نیز فیلم‌ها منابع بسیار خوبی هستند.

  • یادگیری زبان جدید

در مباحث زبان شناسی، بسیار بر این موضوع که در معرض زبان قرار گرفتن از مهم‌ترین مولفه‌های یادگیری زبان است، معتقدند. فرض کنید که هر روز یک فیلم خارجی انگلیسی تماشا کنید و بر حسب اتفاق، یکی از عبارات آن را یاد بگیرید. در انتهای ماه شما حداقل ۳۰ عبارت انگلیسی بلد هستید! به همین جهت است که تماشای فیلم و سریال از راه‌های توصیه شده برای یادگیری زبان جدید است. پس اگر هنگام دانلود فیلم خارجی حس کردید ممکن است وقت خود را هدر دهید، به این فکر کنید که مغز شما اطلاعات بسیاری از جمله اطلاعات زبانی کارآمدی را از طریق تماشای آن فیلم دریافت خواهد کرد.

امروزه برای دانلود فیلم خارجی، سایت‌های بسیاری روی کار آمده‌اند و شما می‌توانید به صورت اشتراکی و یا رایگان این فیلم‌ها را دانلود کرده و تماشا کنید؛ اما پیدا کردن بهترین سایت برای این مقصود، امری زمان‌بر و خسته کننده است. در ادامه ما به شما ویژگی‌های سایت تی وی نما به عنوان یکی از بهترین سایت‌ها جهت دانلود فیلم خارجی را شرح خواهیم داد.

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی از تی وی نما

به دلیل ویژگی‌های زیر است که دانلود فیلم خارجی از تی وی نما یک مسئله پر وقوع است:

  • زیرنویس چسبیده و دوبله

یکی از دردسرهای تماشای فیلم خارجی بدون شک یافتن زیرنویس هماهنگ است. فرض کنید پس از یک روز خسته کننده قصد دارید با تماشای یک فیلم به مغز خود استراحت دهید؛ اما پس از دانلود در آوردن از فرمت زیپ و قرار دادن هشتمین زیرنویس نه تنها مغز شما استراحتی را حس نمی‌کند بلکه روانتان هم سخت درگیر می‌شود. در ادامه این فرآیند طاقت فرسا، دو راه دارید. یا تمامی زیرنویس‌های موجود در تمامی سایت‌ها را امتحان می‌کنید تا به زیرنویس هماهنگی دست یابید که خود این فرآیند به اندازه تماشای چند باره فیلم زمان نیاز دارد و یا تصمیم می‌گیرید به طور دستی آن را هماهنگ کنید که تقریباً همه ما موافق هستیم، هماهنگ کردن دستی زیرنویس یک امر خسته کننده‌ خواهد بود و کل لذت تماشای فیلم را از بین می‌برد. از چنین واقعه پر احتمالی می‌توان با دانلود فیلم خارجی با زیرنویس چسبیده جلوگیری کرد. سایت دانلود فیلم خارجی تی وی نما اسباب راحتی شما را فراهم کرده و با چسباندن بهترین و هماهنگ‌ترین زیرنویس‌ها، لذت و راحتی تماشای فیلم خارجی را برای شما دو چندان کرده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از تماشای فیلم با زیرنویس لذت نمی‌برید و یا برای خواندن ترجمه تمامی دیالوگ‌ها، به مشکل بر می‌خورید تماشای فیلم خارجی با دوبله بهترین گزینه برای شماست که در این خصوص نیز سایت دانلود فیلم خارجی تی وی نما با فراهم کردن صوت دوبله از استودیوهای پرطرفدار، این امر را برای شما آسان سازی کرده است.

  • دانلود با لینک مستقیم

احتمالاً شما هم تجربه دانلود از لینک غیرمستقیم را دارید، در این حالت باید پس از گذراندن هفت خان رستم برای ثابت کردن این که ربات نیستید و مقابله با پاپ‌ آپ‌های متعدد، آخر سر پس از مدت زمانی نه چندان کم، لینکی از یک سرور ضعیف دریافت کنید. این یک مسئله غیرقابل انکار است که دانلود از طریق مستقیم بدون شک یک ویژگی‌ دوست داشتنی است که تی وی نما با فراهم کردن آن، اسباب راحتی هر چه بیشتر مخاطبان را نیز فراهم نموده است.

  • دانلود رایگان

متأسفانه یا خوشبختانه! دانلود فیلم خارجی در کشور ما، بدون توجه به حقوق کپی رایت (Copy Right) صورت می‌پذیرد. در کشورهای پایبند به این قوانین، تماشا از طریق پلتفرم‌های مورد تایید و با خرید اشتراک ممکن است. اما در ایران امکان دانلود فیلم خارجی به طور رایگان فراهم است. مدتیست سایت‌های بسیاری با مضمون ماهی گرفتن از آب گل آلود، تماشا و دانلود خارجی را نیز تنها با خرید اشتراک فراهم ساخته‌اند و این در حالی است که هیچ بخش پولی که از این راه در می‌آورند به هیچ وجه به سازندگان فیلم تعلق نمی‌گیرد و تنها به جیب خود سازندگان سایت می‌رود. در تی وی نما، دانلود فیلم خارجی به صورت رایگان در دسترس مخاطبان است.

دانلود فیلم خارجی

تی وی نما

تا به حال، با برخی از مزایای سایت تی وی نما جهت دانلود فیلم خارجی جدید و قدیمی آشنا شدید؛ اما آرشیو این سایت با بیش یک دهه سابقه، شامل انواع فیلم ایرانی جهت دانلود نیز می‌باشد. همچنین امکان دانلود و خرید قانونی سریال‌های متنوع و جذاب شبکه نمایش خانگی نظیر سریال نیسان آبی، عاشقانه‌ها، خسوف و… نیز در تی وی نما وجود دارد. خوب است بدانید که نه تنها برای پر کردن اوقات فراغت خودتان بلکه برای سرگرم کردن کودکان نیز می‌توانید با مراجعه به بخش انیمیشن سایت تی وی نما، اوقات خوشی را برای آنها رقم زنید. دانلود از تی وی نما از طریق سرورهای اختصاصی آن با سرعت بالا و لینک مستقیم صورت می‌پذیرد، همچنین قابلیت تماشای آنلاین آنها نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال ایرانی، می‌توانید به تی وی نما به نشانی اینترنتی https://tvnoma.com/ مراجعه نمایید.

نظرات