اسامی بازیگران سریال دانی و من با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

0

“سریال دانی و من”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی و تهیه کنندگی شهلا ولی زاده و با بازی پرستو گلستانی است. این سریال محصول سال ۷۷ و در ژانر درام، فانتزی و کودک و نوجوان ساخته شده است. سریال دانی و من که برای اولین بار در همان سال از شبکه تهران سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال دانی و من با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

اسامی بازیگران سریال دانی و من با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

“سریال دانی و من”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی و تهیه کنندگی شهلا ولی زاده و با بازی پرستو گلستانی است. این سریال محصول سال ۷۷ و در ژانر درام، فانتزی و کودک و نوجوان ساخته شده است.

خلاصه داستان

سریال “دانی و من” روایتگر ماجراهای شخصی به نام “غزل” است، که در میان خانواده ای زندگی میکند و به تنهایی نقاشی میکشد. “سیما” و “سعید”، خواهر و برادری هستند که به تازگی محل سکونت خود را به پیشنهاد دایی‌شان تغییر داده و به منزلی اسباب‌کشی کرده‌اند که “مش‌تیمور” سرایدار آنجاست.

خلاصه داستان سریال دانی و من

دایی که بخاطر بیماری دختر کوچکش “غزل” به خارج سفر کرده، خانۀ خود را در اختیار “سیما” و “سعید” گذاشته است. بیماری “غزل” کوچولو این بود که همیشه در خیالات خود یک دایناسور بزرگ سبزرنگ به نام “دانی” را می‌دید و او را در نقاشی‌هایش می‌کشید. وقتی “سیما” و “سعید” به آن خانه می‌آیند بعد از مدت خیلی کوتاهی آنها نیز “دانی” را می‌بینند و البته می‌پذیرند. برای همین “دانی” به جمع خانوادۀ آنها اضافه می‌شود و با وجود او اتفاقات جالبی در خانه می‌افتد…

 

بیوگرافی بازیگران سریال دانی و من به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال دانی و من به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی عبدالعلی‌زاده، تهیه‌کننده: شهلا ولی‌زاده، نویسندگان: امیرسلطان احمدی، الناز رشیدی و محمدجواد رجب‌زاده، دستیار کارگردان: وحید رزاقی، آهنگساز: علی راست گفتار، تصویردار: فریدون کاظمیان، طراحی صحنه و لباس: سیامک احصایی.

نظرات