آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام

0

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام : تلگرام ، یک مسنجر روسی است که خیلی زود جای خود را در میان ایرانی ها باز کرد. طبق آمار ارائه شده تلگرام در کشور ایران بیش از چهل میلیون کاربر فعال دارد و به تنهایی در میان شبکه های اجتماعی در ایران پادشاهی میکند. تلگرام که بعد از حوادث اخیر در ایران و حمایت از کانال های معاند و آشوبگر و همکاری نکردن با دولت ایران، در ایران با دستور مقام قضایی فیلتر شد انتظار میرفت تا سرنوشتی همچون وایبر و وی چت را داشته باشد و کاربران ایرانی خود را از دست دهد اما تلگرام سرنوشت متفاوتی نسبت به برنامه های مشابه قبلی خود داشت و علارغم اینکه در روزهای ابتدایی مسدود شدن افت محسوسی داشت اما به مرور زمان و بعد از گذشت چند روز تعداد کاربران آن به روزهای قبل از مسدودی بازگشت.

حذف اکانت تلگرام

شاید شما خواننده گرامی هم یکی از عضوهای این مسنجر پرطرفدار باشید ولی قصد داشته باشید به هر دلیلی اکانت خود را در آن حذف کنید ولی راه حذف اکانت تلگرام خود را بلد نباشید. ما در این مطلب به طور کامل و تصویری نحوه حذف اکانت تلگرام را توضیح خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید :

۱- برای حذف اکانت تلگرام ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید :

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

۲- پس از وارد شدن به سایت بالا، همانند تصویر زیر شماره تلفن مربوط به اکانت تلگرامی که قصد حذف آن را دارید در کادر مشخص شده وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید:

حذف اکانت تلگرام

تصویر شماره ۱ (توجه داشته باشید شماره به همراه کد کشور و همانند تصویر بالا وارد شود)

۳- بعد از وارد کردن شماره تلفن یه کد در برنامه تلگرام برای شما ارسال می شود که باید در کادر مشخص شده وارد کنید و سپس روی دکمه Sign In کلیک کنید. همانند تصویر زیر :

حذف اکانت تلگرام

تصویر شماره ۲ (توجه داشته باشید این کد اس ام اس نمی شود و توسط اکانت تلگرام در برنامه تلگرام برای شما ارسال خواهد شد)

۴- در مرحله بعد تلگرام از شما درخواست میکند تا علت حذف اکانت خود را در کادر مشخص شده بنویسید و سپس روی دکمه Done کلیک کنید، همانند تصویر زیر :

حذف اکانت تلگرام

تصویر شماره ۳ (توجه داشته باشید که این قسمت اختیاری هست و شما میتوانید این قسمت را خالی بگذارید)

۵- در مرحله بعد تلگرام از شما درخواست میکنه تا مجدد درخواست حذف اکانت خود را تایید کنید. اگر بر روی دکمه قرمز کلیک کنید اکانت شما حذف خواهد شد و در صورت انصراف از حذف اکانت خود میتوانید بر روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید، همانند تصویر زیر :

حذف اکانت تلگرام

تصویر شماره ۴

۶- مرحله آخر تلگرام پیغام تایید حذف اکانت را به شما خواهد داد و نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید. بعد از دیدن پیغام زیر اکانت تلگرام شما حذف خواهد شد

حذف اکانت تلگرام

تصویر شماره ۵

امیدواریم مطلب آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشید و در صورت هرگونه سوال یا مشکل میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مطلب در پایین صفحه آن را مطرح کنید تا ما در مدت زمان خیلی کم پاسخ آن را بدهیم.

نوشته شده در بخش تکنولوژی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات