بیوگرافی محمد حسین میثاقی مجری ورزشی + سوابق و عکس محمدحسین میثاقی

1

بیوگرافی محمد حسین میثاقی مجری ورزشی + سوابق و عکس محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی برای بسیاری طرفداران فوتبال و برنامه های ورزشی یکی از نامهای آشنا در مجری گری و گزارشگری می باشد. متاهل و دارای پسر به نام سام است که در ایران به دنیا امده. شهرت محمد حسین میثاقی با گزارش و حاشیه‌های برنامه ۹۰ شروع شد و با حضور در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش به اوج خود رسید و حالا در مقام تهیه‌کننده ورزشی نیز فعالیت دارد. در ادامه میتوانید بیوگرافی کامل محمد حسین میثاقی را ملاحظه کنید.

محمدحسین میثاقی

بیوگرافی محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۵ و فرزند آخر و یا به قول خودش «ته دیگ» یک خانواده ۸ نفره است. میثاقی روی این مهر ماهی بودنش همیشه خیلی تاکید دارد. میثاقی در حال حاضر ساکن شهر کرج می باشد.
وی دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی از دانشگاه آزاد کرمانشاه می باشد.

خانواده

محمد حسین میثاقی یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد و خانواده میثاقی با حضورش هشت نفره شدند.پدرش فرهنگی بوده و اکنون از دنیا رفته‌است.

آقای میثاقی استاد آمار و ریاضیات در دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد کرج است. او دربارهٔ تدریسش می‌گوید: «کلاس‌های من کرکر خنده است و خیلی خوش می‌گذرد اما نمی‌دانم چرا آخر ترم بیشتر بچه‌ها می‌افتند!»

محمدحسین میثاقی

زندگی شغلی

وی کار خود در صدا و سیما را با قبولی در تست صدا و تصویر و کار در رادیو کرمانشاه شروع کرد و سپس به گروه اجتماعی شبکه استانی زاگرس پیوست.

نحوه ورود به برنامهٔ ۹۰

در همان سال ورودش به تلویزیون، تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد که وی آن موقع حواشی بازی را می‌گرفت و برای شبکه سه می‌فرستاد. پس از این، عوامل شبکه سه از آن‌ها خوششان آمد و وی را به کار در شبکه سه دعوت کردند. وی وقتی برای تست گزارش به شبکه سه رفت، عادل فردوسی‌پور او را دید و برای همکاری در ۹۰ از او دعوت کرد.

نحوه ورود به صدا و سیما

در اثر یک اتفاق ساده به جای آنکه کد مکانیک دانشگاه قزوین را بزنم، ریاضی کاربردی کرمانشاه را زدم. مثلاً به جای ۴۲۳۷ ،۴۲۳۸ زدم و با اصرار پدرم ثبت نام کردم. همان موقع پدرم گفت اثاث‌های خانه را جمع کنند و همین شد که ما ۴ سال در کرمانشاه زندگی کردیم و به این ترتیب به مدت ۴ سال ناله و نفرین خواهر برادرهایم بدرقه راهم شد. یکبار تهران بودم که پدرم فرم تست صدا را برایم گرفته بود. بعد وقتی برگشتم کرمانشاه رفتم و تست صدا و تصویر دادم و قبول شدم و کارم را در رادیو کرمانشاه شروع کردم. بعد هم با گروه اجتماعی تلویزیون کرمانشاه همکاری کردم. از شانس من همان موقع تیم شیرین فراز بعد سالها به لیگ برتر صعود کرد. من آن موقع بازیها و حواشی مسابقاتش را گزارش می‌کردم و برای شبکه ۳ می‌فرستادم. دوستان شبکه ۳ هم خوششان آمد و گفتند وقتی درست تمام شد بیا تاباهم کار کنیم من هم وقتی درسم تمام شد بلافاصله رفتم. وقتی رفتم تست گزارش فوتبال دادم. خود عادل وقتی من را دید به من جواب مثبت داد. بعد هم‌زمانی که سوار تاکسی بودم تا از ساختمان شبکه ۳ برگردم پیامک داد که «بیا باهم شروع کنیم».

محمدحسین میثاقی

همسر محمدحسین میثاقی :

محمد حسین میثاقی متاهل هست و دارای یک فرزند پسر به نام سام می باشد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این زمینه موجود نمی باشد.

محمدحسین میثاقی

سوابق کاری و برنامه هایی که اجرا کرده است

وی گزارشگر برنامهٔ برنامهٔ ۹۰ از شبکه سه و مجری برنامهٔ فوتبال ۱۲۰ از شبکه ورزش و مجری برنامهٔ رکورد از شبکه سه می‌باشد. میثاقی همچنین از طرف صدا و سیما به عنوان گزارشگر به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اعزام شد. وی در ویژه برنامهٔ جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ (بیست چهارده) نیز به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی حضور داشت. همچنین در حال حاضر هم به عنوان گزارشگر صدا و سیما در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه حضور دارد.

میثاقی در تابستان ۱۴۰۰ به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه یورو ۲۰۲۰، ویژه برنامهٔ جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ را بر عهده داشت.

همچنین او در پاییز ۱۴۰۱ نیز در کنار محمدرضا احمدی به اجرای برنامه جام ۲۰۲۲ پرداخت. وی در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارش‌گری فوتبال زنده را انجام نمی‌دهد، بیان کرد که علاقه‌ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال اخبار و حواشی فوتبال است.

وی پس از ورودش به برنامه نود آیتم‌هایی همچون «ایران نود» و «تقویم نود» را تهیه کرد.

محمدحسین میثاقی

علاقه مندی ها

میثاقی بازیکن فوتسال است. این مجری کتاب خواندن را هم خیلی دوست دارد. می‌گوید سادیسم و مازوخیسمی دارم که در خانه کتاب باید باز باشد و گاهی این موجب آزار همسرم می‌شود. عقاید یک دلقک، خداحافظ گری کوپر، جزء از کل و ناتور دشت از کتاب‌های مورد علاقه او هستند. یکی دیگر از علاقه‌مندی‌ها و تفریحاتش تماشای فیلم خوب است. فوتبالیست مورد علاقه‌اش مارادونا بوده و هست و از بین ایرانی‌ها نسل طلایی عابدزاده، علی دایی، علی منصوریان، خداداد عزیزی و خلاصه همه‌شان را دوست داشته و به رنگ سرخ گرایش بیشتری دارد.

محمدحسین میثاقی

 

محمدحسین میثاقی

 

محمدحسین میثاقی

 

محمدحسین میثاقی

محمد حسین میثاقی در سال ۹۴ در برنامه سه ستاره با تعداد ۵۸۰۰۰۰ رای به عنوان بهترین گزارشگر از دید مردم انتخاب شد.

ماجرای عادل فردوسی پور

وی در سری سوم برنامه فوتبال ۱۲۰ جایگزین حمید محمدی شد و به اجرای اولین برنامه اختصاصی خود پرداخت.

پس از اختلافات او با عادل فردوسی‌پور و جایگزینی برنامه فوتبال برتر با نود، او از اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ کنار گذاشته شد و حمید محمدی به مانند گذشته به اجرای برنامه بازگشت.

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد حسین میثاقی مجری ورزشی + سوابق و عکس محمدحسین میثاقی

  1. G گفت:

    دست خدا همیشه توو دستهات محمد عزیزم. روح پدر بزرگوارت شاد از این همه پیشرفت ها و موفقیت هات. دعای ما طرفدارات بدرقه راهت. دوستت دارم 😘❤

نظرات