انواع مدل های جدید پافر دخترانه و زنانه ۲۰۲۲ [پاییزی و زمستانه ۱۴۰۱]

0

“ مدلهای پافر جدید دخترانه و زنانه ۲۰۲۲ “،  رویه ی بیرونی پافر از جنس پلی استر و یا نایلون است . داخل پافر معمولا با پر اردک ، هوا و یا پشم و شیشه پر شده است . پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است. امروز ما انواع مدلهای پافر جدید پاییزی و زمستانی دخترانه و زنانه به مناسبت فرارریسدن پاییز و زمستان ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است چرا که با ست کردن انواع لباس ها با پافر می توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت استایل خود را طراحی کنید.

مدل جدید پافر دخترانه و زنانه ۲۰۲۲ [پاییزی و زمستانه ۱۴۰۱]

یکی از بهترین مزیت های پافر این است که علاوه بر خاصیت گرمابخشی زیادش ، سبک هم هست. در گذشته، اکثر کاپشن های پافر پف دار ضخیم، بزرگ و دست و پا گیر بودند. این روزها کاپشن های پافر دارای طیف وسیعی از انواع برش ها و پارچه ها هستند. هه دوخت، مواد و سایر جزئیات پافر توجه کنید. کاپشن پافر با دوخت عمودی بیشترین فرم زیبایی را دارند. انواع دیگر کاپشن پافر مانند یقه های برش خورده، لبه های چرمی، کمرهای نصب شده، یقه های شال، زیپ های نامتقارن و طرح های جالب دکمه دار موجود است.

مدل پالتو پافر جدید دخترانه پاییزه ۱۴۰۱

زیر کاپشن پافر خود لباس های اسپرت بپوشید. شما می توانید یک کاپشن پافر را با لباس راحتی ورزشی بپوشید که بسیار مد روز نیز است. کاپشن پافر خود را با چکمه یا کفش کتانی بپوشید. ست کردن کاپشن پافر با چکمه های تیره و زمخت، چکمه های تا قوزک پا و چکمه های پاشنه دار بهترین استایل است. همچنین تقریباً با هر نوع کفش ورزشی، به خصوص اسنیکر و رانینگ، جفت می شود.

مدل پافر جدید دخترانه برای استایل دانشجویی

مدل پافر دخترانه کوتاه

قیمت پافر دیجی کالا

قیمت پافر دخترانه

پافر دخترانه جدید

پافر چیست

مدل پافر دخترانه

نظرات