خرید عطر اصل با بهترین قیمت

0

اگر شما هم از طرفداران و دوستداران عطر باشید همیشه در نهایت خرید این سوال را از خودتان می‌پرسید که آیا این عطر اصل است؟
ولی چرا اصل بودن عطرها این همه اهمیت دارد؟ و به چه دلیلی این محصول مشابه غیر اورجینال فراوانی در بازار دارد؟ خرید عطر اصل با بهترین قیمت دغدغه بسیاری از دوست‌داران این ماده خوشبو است.

 خرید ادکلن و عطر اصل

نکات خرید عطر اصل

خرید عطر اصل این روزها آسان نیست. بسته بندی های مشابه و تقلبی در بازار به وفور وجود دارند که گاهی خریداران دائمی برندهای اصل را نیز ممکن است گمراه کند. به دلیل وفور اسانس‌های مشابه عطرهای اصل، بسیاری از شرکت‌های میان رده در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، عطرهایی با رایحه عطرهای معروف ولی با کیفیت فوق العاده نامناسب تولید می‌کنند. این عطرها معمولا بوی نامطبوعی دارند و بعد از گذشت چندین ساعت به جای رد خوشبو بر روی پوست شما، رایحه‌ای الکلی و نامطلوب به جا خواهند گذاشت.

برای داشتن یک عطر با‌کیفیت باید مطمئن باشید که در حال خرید یک عطر اصل هستید. در ادامه مواردی را به شما معرفی می‌کنیم تا با رعایت آن‌ها، یک عطر اصل و خوش‌قیمت داشته باشید.

۱٫     فروشنده را بشناسید

در ابتدای امر باید از یک فروشنده معتبر عطر را بخرید. فروشگاه‌های بزرگ و باسابقه مانند روژا معمولا اعتبار بالایی دارند. شما باید بسته‌بندی عطر‌ها را از نزدیک بررسی کنید یا در صورت خرید اینترنتی عکس‌های زیادی از آن را ببینید.

۲٫     عطر اصل ارزان نیست

البته این مورد همیشه به معنای کیفیت بالای عطر و اصالت آن نیست. ولی عموما عطری که با قیمت پایین فروخته می‌شود اصل نیست. برای خرید یک عطر اصل هزینه کنید و هم از کیفیت آن مطمئن شوید و هم از ماندگاری آن لذت ببرید.

۳٫     قبل از خرید تحقیق کنید

قبل از اینکه عطر را بخرید سایت سازنده عطر را بررسی کنید. ببینید آیا وب‌سایت سازنده اطلاعات کافی در مورد بسته‌بندی، شیشه عطر و محل بارکد ارائه کرده است.

۴٫     بسته‌بندی دور جعبه را بررسی کنید

عطر‌ اصل یک مشمع یا سلفون محکم در دور جعبه دارند. در هنگام خرید حتما بررسی کنید که آیا سلفون دور جعبه شل است یا به‌محکمی دور جعبه پیچیده شده است.

 

۵٫     نوشته های جعبه را دریابید

متن پشت جعبه را با دقت بخوانید. در حین بررسی هر اشتباه دستوری و غلط املایی را بررسی کنید. اشتباهات گرامری و املایی می‌توانند نشانه تقلبی بودن عطر باشند. بارکد عطر باید در پایین‌ترین قسمت پشتی باشد، نه در کناره‌ها.

۶٫     خود شیشه عطر هزار حرف دارد

شیشه عطر‌های اصل صاف هستند و شیشه‌های تقلبی معمولا ضعیف و خشن‌اند؛ ضمنا گاهی با پلاستیک ساخته می‌شوند. عطر‌های اصل یک درپوش محکم دارند و نفوذ‌ناپذیرند.

انواع عطر با غلظت و قیمت متفاوت

عطر‌ها در دسته‌های مختلفی از نظر میزان غلظت قرار می‌گیرند و انواع عطر یعنی پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن به ترتیب بیشترین میزان خلوص را دارند

در خصوص قیمت گذاری انواع عطر، علاوه بر برند، قیمت عطر تابع میزان غلظت آن نیز هست. و این مساله در مورد عطرهای مردانه و زنانه به طور یکسان صدق می‌کند.

اگر دوست دارید بیشتر با دنیای شگفت انگیز عطرها آشنا شوید و عطر اصل با قیمت مناسب تهیه کنید دو برند سرشناس تهیه عطر و عطرهای معروف و فوق العاده خوشبو هرکدام را در ادامه معرفی خواهیم کرد

خرید ادکلن و عطر اصل

لانکوم؛ رایحه رویایی و باشکوه

لانکوم شرکتی فرانسوی است و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد. این برند در سال ۱۹۳۵ تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین برندهای تولید لوازم آرایشی در دنیا است. لانکوم با شعار زیبایی فرانسوی را کشف کن، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.
معمولا رایحه گل رز در دل عطر لانکوم می‌چرخد. از میان سفیرهای عطر لانکوم که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده‌اند، میتوان به جولیا رابرتز، کیت وینسلت، پنه لوپه کروز و اخیرا زندایا اشاره کرد.

ادوتویلت زنانه لاویه بل فلورال لانکوم

این عطر صورتی رنگ، با رایحه خنک و شیرین برای استفاده در فصل تابستان و بهار یک انتخاب عالی است. رایحه این عطر اصل تا چند ساعت روی پوست شما ماندگار است و شما را از بوی گلی و میوه‌ای‌اش مدهوش می‌کند. ترکیب نت‌های گل فریزیا و ترنج در همنشینی با گل بنفشه و مگنولیا عطر بی نظیر و معروف لاویه بل را ساخته است.

ادوپرفیوم زنانه هیپنوز لانکوم

این ادو پرفیوم رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و یک انتخاب عالی برای فصل سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. رایحه وانیلی و شرقی آن شگفت‌انگیز است. به دلیل ادوپرفیوم بودن این محصول، حدود ۴ تا ۵ ساعت روی پوست شما ماندگار است.

ادوپرفیوم میراکل بلاسم لانکوم

رایحه ترش و شیرین این عطر تناقضی دلپذیر دارد و سلیقه هر خانم مشکل‌پسندی را خشنود می‌کند. فصل پاییز و زمستان شما با استفاده از این عطر درخشان‌تر از همیشه می‌شود. با زدن این عطر می‌توانید در هر مجلسی بدرخشید و از بوی خوش آن لذت ببرید. طرفداران میراکل همیشه این عطر را عطری شیک و خاص میدانند.

ادو پرفیوم زنانه ترزور میدنایت رز لانکوم

میدنایت رز لانکوم سال‌هاست از محبوب‌ترین عطر‌های بسیاری از خانم‌هاست. رایحه این عطر گرم و شیرین است و بوی آن تداعی‌کننده زنانگی و ظرافت آن است.گل سرخ بلغاری و رازبری با رایحه شیرین اولیه مشام شما را پر می‌کنند و در ادامه گل‌های یاس و صد تومانی در ترکیبی جادویی با فلفل قرمز وارد می‌شوند. در نهایت نیز وانیل و مشک روی پوست شما آرام میگیرند.

خرید ادکلن و عطر اصل

از این عطر گلی-چوبی در فصل سرد سال یعنی پاییز و زمستان استفاده کنید و از بوی شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

بولگاری، پر ابهت و خاص

یکی دیگر از عطر‌های با‌اصالت که می‌توانید در هنگام خرید عطر با بهترین قیمت در نظر داشته باشید، عطر بولگاری است. خاستگاه این عطر، کشور ایتالیاست.و از سال ۱۸۸۴ با تولید اکسسوری و جواهرات خاص کار خود را آغاز کرده است.

ادوتویلت زنانه امنیا پارایبا بولگاری

در بین دوستداران گروه عطرهای زنانه برند بولگاری، عطر امنیا جایگاه به خصوصی دارد. این عطر با شیشه و طراحی متفاوت و خاصی روانه بازار شده است. امنیا پارایبا با رایحه ملایم و شیرین انتخابی چهار فصل حساب می‌آید. نام این عطر از یک سنگ گرانبهای برزیلی گرفته شده است. رایحه فراموش نشدنی این عطر الهام‌گرفته از بوی گل‌ها، جنگل، ساحل و اقیانوس است.

خرید ادکلن و عطر اصل

ادوتویلت زنانه اکوا دیوینا بولگاری

یکی از معروفترین عطرهای بولگاری آکوا زنانه است. این عطر با شیشه‌ای مات و جذاب روی میز آرایشی شما می‌درخشد. رایحه ملایم آن ترش و شیرین است. نکته شگفت‌انگیز در خصوص این ادوتویلت این است که برای استفاده در ۴ فصل همراه شما خواهد بود. این عطر به کسانی که دوست دارند با عطر همیشگی خود یک امضا به جا بگذارند، پیشنهاد می‌شود.

ادوپرفیوم من این بلک بولگاری

این عطر که به مناسبت جشن ۱۳۰ سالگی برند بولگاری به بازار ارائه شده است مناسب مردانی است که رایحه تلخ و شیرین مشامشان را نوازش می‌کند. این محصول یک عطر عالی برای فصل پاییز و زمستان شماست و بوی مردانه و جذابی دارد. ترکیب چرم، کهربا و ادویه با رایحه گل زنبق و مریم ترکیبی تلخ و شیرین خاص را میسازد.

 

در نهایت مقاله‌ای که در بالا ارائه شد می‌تواند تا حدی در خرید عطر با بهترین قیمت به شما کمک کند. برای خرید عطر اصل سعی کنید بیشترین تحقیق را انجام دهید تا از بوی آن لذت ببرید و همیشه با امضای شخصی خودتان بدرخشید.

نظرات