خوانندگان آهنگ مراسم افتتاحیه جام جهانی رابی ویلیامز و آیدا گاریفولینا

0

معرفی خوانندگان آهنگ مراسم افتتاحیه جام جهانی

آهنگ افتتاحیه جام جهانی : «رابی ویلیامز» بریتانیایی به عنوان خواننده اصلی مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال در روسیه انتخاب شد و پنجشنبه، پیش از آغاز نخستین بازی در ورزشگاه، هنرنمایی می کند.

آهنگ افتتاحیه جام جهانی

رابی ویلیامز ۴۴ ساله از ستاره های بزرگ موسیقی جهان است که آثار درخشانی در سبک‌های پاپ و راک دارد و در طول سالها فعالیت حرفه ای جوایز ارزنده ای کسب کرده است.

او در مراسم افتتاحیه همراه با «آیدا گاریفولینا» خواننده سوپرانوی اهل روسیه و «رونالدو» فوتبالیست محبوب برزیلی در کنسرتی سی دقیقه ای برنامه اجرا می‌کند.

آهنگ افتتاحیه جام جهانی

آیدا گاربفولینا خواننده آهنگ افتتاحیه جام جهانی

رابی ویلیامز در گفتگو با رسانه های های خبری، حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال را تجربه ای هیجان انگیز توصیف کرد؛ کنسرتی با بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه و میلیونها بیننده تلویزیونی در کشورهای مختلف که در انتظار آغاز بزرگترین رویداد ورزشی جهان هستند.

این در حالی است که رابی ویلیامز دو سال پیش با انتشار آهنگی جنجالی به نام «مهمانی به سبک روسی» خبرساز شد؛ ترانه ای شاد که با رویکردی طنزآمیز به زندگی تجملی مقامات و تفریحات پرخرج الیگارش های روس می پرداخت.

پس از انتشار این آهنگ تعدادی از نشریات و رسانه های روسیه این اثر را توهین آمیز و ضد روسی توصیف کرده و خواستار برخورد با رابی ویلیامز و عدم صدور روادید برای این خواننده بریتانیایی شدند.

رابی ویلیامز همواره با رد اتهامات وارده، «مهمانی به سبک روسی» را آهنگ ساده ای توصیف کرده که با هدف تفریح و شادی تولید شده و پیام سیاسی خاصی ندارد.

با توجه به مخالفت غیررسمی برخی از مقامات روسیه با اجراهای خصوصی و کنسرت های رابی ویلیامز در این کشور، انتخاب او برای مراسم افتتاحیه جام جهانی بسیار غیرمنتظره بود.
به این ترتیب به نظر می رسد این خواننده بریتانیایی مشکلی برای سفر به روسیه ندارد و حواشی مرتبط با این آهنگ جنجالی را پشت سرگذاشته است.

 

  آهنگ افتتاحیه جام جهانی

رابی ویلیامز خواننده آهنگ افتتاحیه جام جهانی

مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال پنجشنبه و پیش از آغاز بازی روسیه و عربستان سعودی در ورزشگاه لوژنیکی در مسکو برگزار می شود.

نظرات